AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg har aldri lært hvordan man kan utvikle seg til å bli trygg på seg selv. Var ett ekstremt sjenert og innesluttet barn. Vokste opp på ett lite sted med få mennesker. Når jeg ble eldre fikk jeg noen få venner, men har alltid vært så usikker på meg selv. Har og møtt mye frekke folk som på en måte hakker på meg fordi jeg er usikker. Nå er jeg over 30 år, og vet rett og slett ikke hvordan det føles å være trygg og selvsikker. Jeg er så usikker på meg selv, føler meg tom i hjernen, har ikke noe å komme med. Hater å ha det sånn. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 86cd7...24e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri lært hvordan man kan utvikle seg til å bli trygg på seg selv. Var ett ekstremt sjenert og innesluttet barn. Vokste opp på ett lite sted med få mennesker. Når jeg ble eldre fikk jeg noen få venner, men har alltid vært så usikker på meg selv. Har og møtt mye frekke folk som på en måte hakker på meg fordi jeg er usikker. Nå er jeg over 30 år, og vet rett og slett ikke hvordan det føles å være trygg og selvsikker. Jeg er så usikker på meg selv, føler meg tom i hjernen, har ikke noe å komme med. Hater å ha det sånn. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 86cd7...24e Terapi? Anonymkode: f2b99...864
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Prøv trening. Opplev mestring og gode følelser. Bygg deg noe du driver med. Som du vil eie. NB! Det skjer ikke med en gang, ikke gi opp!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Terapi? Anonymkode: f2b99...864 Jeg har gått til psykolog, men det er ikke noen hjelp for meg. Skulle gjerne vært mer blant folk, se hvordan de snakker og oppfører seg osv. Men jeg har ett lite nettverk, og er ikke lett å komme i kontakt med folk.. Prøver å finne videoer på youtube og instagram bl.a der folk snakker om seg selv eller jobb og utdanning f.eks for å få litt inspirasjon til hvordan man er når man er selvsikker. Høres jo helt dumt ut.. Anonymkode: 86cd7...24e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Kjenner meg igjen. Jeg føler at jeg flyter rundt inni meg uten noen forankring i hvem jeg er. Hvis det gav mening. Vet ikke helt hva man gjør med sånt. Anonymkode: 147d8...e47
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Hjernen min føles helt tom også. Har ingenting å snakke om eller komme med. Dårlig formuleringsevne. Bare som en tilskuer. Anonymkode: 86cd7...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå