Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er nyskjerrig på hvordan det oppleves å ha bipolar, eller å være i nær relasjon med en som har diagnosen. Hvordan oppleves det mtp relasjonen dere har? Er det lett å ha samtaler sammen, feks? Blir du som har bipolar tatt hensyn til, hva savner du når det gjelder at andre gjør / sier og hvordan de tar hensyn. Jeg vet at det varierer fra person til person, men er nyskjerrig på hvordan din opplevelse er. 

Anonymkode: 1673e...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bipolar 2, for min del er jeg bare utsatt for depresjon og må være obs på triggere som kan utløse dette, får også medisiner som hjelper på dette. Men hva skulle folk tatt hensyn til? Jeg er som andre, er jo ikke psykotisk. Snakker jo om det samme som alle andre og fungerer som andre. 

Anonymkode: c9f74...641

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bipolar 2 og ADHD. Jeg har hatt 6 depresjoner og hypomani like mange ganger.

Depresjonene har vært milde, moderate og alvorlige. Det er selvsagt tungt for alle i rundt meg og meg selv. 

Hypomanien er helt herlig, men må unngås. Den kan utløse depresjon. 

Jeg har ikke hatt det så bra. Ikke mine partnere heller. Men jeg går på medisiner og lærer hver dag. Det blir litt bedre hele tiden. 

Diagnosen min har tatt fra meg mange år, men også gitt meg noen vanvittige mange og gode opplevelser og erfaringer. 

Jeg blir 100% tatt hensyn til. Min ADHD gjør meg morsom, snill og pratsom. Jeg er veldig utadvendt. 

Jeg diagnosene mine hos psykiater, og jeg scoret 0 på narsisisme. 

Jeg tror man blir snill av å slite sånn psykisk. 

Blir du ikke behandlet bra TS? Vil du fortelle? 

Anonymkode: 0b8f8...707

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...