Drizzt Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Jeg hørte på nyhetene at det er veldig mange usolgte boliger i Oslo i det siste og flere boliger ligger ute lengre før de blir solgt. Har Norges Bank sin rentekåthet klart å kjølne ned boligmarkedet i Oslo noe ved å ta livet av næringsliv og folks privatokønomi? Er det noen her som sliter med å selge leiligheten sin i Oslo å dele erfaring? Per nå ligger 1495 leiligheter til salgs i Oslo som selges gjennom megler. Endret 31. oktober 2022 av Drizzt
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Det er helt klart kjølig nå. Jeg følger med av nysgjerrighet da jeg drømmer om større bolig, og ser at eneboliger i bydelen ligger betydelig lengre ute. Vet også om et par stykker som sliter med å selge leilighetene sine nå. Det kommer ingen på visning😬 Anonymkode: bc7ce...efb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Vil tro at det går litt tregere med salg nå, særlig om lokasjonen og/eller standarden er dårlig. Helt naturlig at folk sitter litt mer på gjerdet nå i en tid med mye høyere priser, strømkrise og krig i Europa. Det er neppe tiden for å gjøre store og dyre investeringer nå... Anonymkode: ebaac...6c0
enkefru Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 No shit! Det har vært flere reportasjer om det i media i det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå