AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Både dere som har blitt dumpet hvor eksen har vært rett på en ny, og hvor dere har datet noen som var rett ut av forhold hvor det viste seg at dere var rebound. Hva er de typiske tegnene, hvor lenge varte dere, gikk vedkommende tilbake til eksen, følte dere dere lurt (dere som fant ut at dere var rebound). Er det vanlig at det kan bli noe, eller bør man passe seg for menn/damer rett ut av forhold? Anonymkode: de44d...364
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Ved brudd i fjor hadde jeg en rebound. Tegnet var at jeg pratet mye om eksen i en periode til å late som om han ikke fantes i neste. All kontakt med rebound var overfladisk og jeg delte kun det jeg ønsket. Det var et grundig forsøk i å komme over eksen, men jeg var ikke meg selv. Jeg lot ikke rebound møte noen venner eller familie. Det var bare hjemme hos han og sex. Jeg gikk tilbake til eksen, noe som var dumt da eks gjorde samme feil igjen. Denne gangen skal jeg komme meg over eksen på egen hånd, uten noe rebound. Anonymkode: 9584c...714 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg og samboeren min var begge en slags rebound for hverandre, det begynte som kun seksuelt egentlig, men vi følte vel på en veldig god kjemi som vi begge ble nysgjerrige på å utforske videre. Jeg var følelsesmessig ferdig med min eks innen jeg gikk fra han, men samboeren min hadde en haug av uprosesserte følelser og tanker rundt sitt brudd. Det var et veldig giftig forhold med barn involvert, så det var mye bagasje han ikke hadde pakket opp. Hvis jeg visste det da vi begynte å treffe hverandre, hadde jeg snudd, for det var et helvete det første halvannet året! Heldigvis var han villig til å gjøre jobben som trengtes, og han begynte å jobbe seg gjennom det. Nå er han en bedre partner enn han noensinne har vært, men det har vært en lang vei. De første 3-4 månedene vurderte han nok å gå tilbake til henne, men så begynte han å se hvor bra det vi hadde sammen var. Til tider i løpet av det første året tror jeg også han tvilte på vårt forhold fordi det føltes for kjedelig, det trygge og gode gir ofte en følelse av kjedsomhet etter et forhold med mye turbulens. Jeg var tålmodig med dette fordi jeg har gått gjennom det selv for flere år siden. Anonymkode: 85392...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Du må slippe taket nå TS. Han har funnet en annen etter deres brudd, og det eneste du kan gjøre nå er å gå videre. Anonymkode: 8c4df...b0e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Du må slippe taket nå TS. Han har funnet en annen etter deres brudd, og det eneste du kan gjøre nå er å gå videre. Anonymkode: 8c4df...b0e Jeg opplever TS som å være den potensielle rebounden, som håper på at den hun dater skal binde seg til henne, og at hun er redd for å bli lurt ved at han eventuelt går tilbake til eksen.. Anonymkode: 85392...dc1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er jenta som dater en fyr som sluttet å ha kontakt med eksen sin i midten av september ja. Vi prater mye, og han snakker ikke om henne, men vil likevel vite hva sannsynlighetene er for at han går tilbake eller tenker mye på henne eller sammenligner osv. Liker han, og han bruker mye tid med meg, og vi har mye kontakt, men er såpass ferskt, at vil bare være forberedt. Jeg vet at jeg er rebound, men virker som han faktisk er seriøs med meg. Spørsmålet er om han selv tenker at dette er et seriøst forsøk, også er jeg egentlig en rebound han bare ikke skjønner selv. Hvor lang tid pleier det i så fall gå før han mister interessen? Anonymkode: de44d...364
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er jenta som dater en fyr som sluttet å ha kontakt med eksen sin i midten av september ja. Vi prater mye, og han snakker ikke om henne, men vil likevel vite hva sannsynlighetene er for at han går tilbake eller tenker mye på henne eller sammenligner osv. Liker han, og han bruker mye tid med meg, og vi har mye kontakt, men er såpass ferskt, at vil bare være forberedt. Jeg vet at jeg er rebound, men virker som han faktisk er seriøs med meg. Spørsmålet er om han selv tenker at dette er et seriøst forsøk, også er jeg egentlig en rebound han bare ikke skjønner selv. Hvor lang tid pleier det i så fall gå før han mister interessen? Anonymkode: de44d...364 Jeg var gjennom det samme. De flyttet fra hverandre i august, eksen møtte og ble sammen med ny med en gang, vi møttes i okt og ble sammen etter 6 uker. Han ville jeg skulle møte barn, familie og venner, hadde ting hos han og skulle se på dette som et 2 hjem (vi hadde begge barn annenhver uke så møttes når vi hadde barnefri). Så ble vi "offisielle" nyttårsaften, og eks som da var singel igjen klikket mentalt og ville plutselig ha ha tilbake. De hadde nok mye kontakt bak ryggen min, han skjulte tlf men svarte ærlig når jeg spurte heldigvis... og da var det plutselig litt vanskelig alt dette, han var usikker pga barn og fordi hun rett og slett slet mentalt og han var redd for hva hun kunne gjøre med seg selv og han ble sittende 100% med barna. Pakket sammen tingene mine og dro hjem samme kveld, møttes ikke igjen... Møtte en et par mnd senere, har vært veldig klar på at enten er det meg 100% eller la meg være da jeg ikke gidder det samme igjen... for stor risiko rett og slett. Anonymkode: 4a7a0...096
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er jenta som dater en fyr som sluttet å ha kontakt med eksen sin i midten av september ja. Vi prater mye, og han snakker ikke om henne, men vil likevel vite hva sannsynlighetene er for at han går tilbake eller tenker mye på henne eller sammenligner osv. Liker han, og han bruker mye tid med meg, og vi har mye kontakt, men er såpass ferskt, at vil bare være forberedt. Jeg vet at jeg er rebound, men virker som han faktisk er seriøs med meg. Spørsmålet er om han selv tenker at dette er et seriøst forsøk, også er jeg egentlig en rebound han bare ikke skjønner selv. Hvor lang tid pleier det i så fall gå før han mister interessen? Anonymkode: de44d...364 Begynner han på V? Anonymkode: 9584c...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå