AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg vet jeg kan spørre, men det er for tidlig og for rart å gjøre det.... Jeg har derfor sjekket ALLE datingapper, men finner han ikke der. Jeg ser han ALDRI sammen med noen dame (han bor i nabolaget) og han har ikke barn, ikke ring på fingeren, ikke noe som tyder på et forhold og når jeg søker på adressen hans så er det kun han som bor der...Men altså ikke på en eneste datingapp. Hvordan i alle dager finner jeg ut av dette da? Jeg blir så frustrert....Kjenner heller ingen som kjenner ham. Orker ikke bruke mer tid på han dersom han faktisk er opptatt.....Noen råd? hvordan går dere frem for å finne ut om noen er single? Anonymkode: 7c731...650
Bombasi Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Ta å send han melding. Det verste du får er et avslag, og det er en god ting for da kan du slå han ifra deg. 1
exictence Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Du spør om dere skal ta en liten tur sammen og bli nærmere kjent? Si at det synes du hadde vært hyggelig om det passer? 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Har du søkt ham opp på sosiale medier? Selv de som ikke bruker mediene aktivt kan jo finnes på bilder hos andre, dere kan ha felles kjente osv. Anonymkode: 92eb7...754
Taluno Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg har aldri vært på en datingapp heller. De fleste vennene mine er heller ikke på datingapper. Har type, men han er på besøk kun en helg i måneden, . Naboen har dame, jeg fikk vite det rundt 2 år etter jeg flyttet inn. Ingen av mine mannlige kolleger bruker ring, selv om de er gift. Det finnes 2-3 bilder av meg med menn på sosiale medier, de siste ti årene. Nyeste er av meg og bestevennen min for 5 år siden. Ingen av verken meg og nåværende type, eller andre jeg har vært sammen med eller datet. Så slike ting er ikke en sikker indikasjon. Og du finner han ikke, er du sikker på at du matcher hans preferanser da? Kanskje du er for ung/gammel for han? Kanskje du er feil kjønn? 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Du må ta singeltesten på han. Anonymkode: c648f...3b8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Man spør. Kan godt hende han er på dating app forresten, men at han har på sånn innstilling at kun de som har har liket ser profilen hans Anonymkode: 68dd5...7df
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Send melding til han 😊 Anonymkode: 5679a...95a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Det er vel enklest å spørre. Har blitt spurt noen ganger. Bor alene, ikke registrert på noen datingsider. Ikke nevneverdig mye bilder sammen med dame på sosiale medier. Har et avstandsforhold, vi er sammen i helger og ferier. Men utad i nabolaget her så oppfattes jeg sikkert som singel, ser den. Anonymkode: a6e17...8f7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er vel enklest å spørre. Har blitt spurt noen ganger. Bor alene, ikke registrert på noen datingsider. Ikke nevneverdig mye bilder sammen med dame på sosiale medier. Har et avstandsforhold, vi er sammen i helger og ferier. Men utad i nabolaget her så oppfattes jeg sikkert som singel, ser den. Anonymkode: a6e17...8f7 Men hvis man har dame så er hun vel an og til på besøk? Selv om det er et avstandsforhold? Dere er vel ikke alltid hos henne i helgene? Derfor tenker jeg at før eller siden oppdager man jo at en mann har dame... Jeg skal spørre han jeg. Ta skikkelig mot til meg. Bare så kjipt at jeg er så lett å lese og skuffelsen vil lyse om han sier at han ikke er singel.... Anonymkode: 7c731...650
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Må nok ta en blodprøve dessverre. Det er eneste sikre måten å diagnostisere om man er singel på. Anonymkode: 7b993...223
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvis man har dame så er hun vel an og til på besøk? Selv om det er et avstandsforhold? Dere er vel ikke alltid hos henne i helgene? Derfor tenker jeg at før eller siden oppdager man jo at en mann har dame... Jeg skal spørre han jeg. Ta skikkelig mot til meg. Bare så kjipt at jeg er så lett å lese og skuffelsen vil lyse om han sier at han ikke er singel.... Anonymkode: 7c731...650 Ja, hun er her en helg i ny og ne. Vi er ve ca like mye hos henne som her. Ofte er vi på tur de helgene vi har sammen. Men følger du nøye med så oppdager du tilslutt at jeg har besøk 😀 Anonymkode: a6e17...8f7 1
Rosakatt Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Må nok ta en blodprøve dessverre. Det er eneste sikre måten å diagnostisere om man er singel på. Anonymkode: 7b993...223 Men hvordan anbefaler du å komme seg nærme nok, om man vil finne det ut, uten at han merker noe? Å finnes det selvhjelps kit, for slikt? 🤔
BlåKatt Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 26 minutter siden, Rosakatt said: Men hvordan anbefaler du å komme seg nærme nok, om man vil finne det ut, uten at han merker noe? Å finnes det selvhjelps kit, for slikt? 🤔 Når vedkommende ser bort så bare.... Kan bli litt awkward IRL... Men er fortsatt bedre enn å spørre da... 1 1
Maskinfører Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 (endret) Sjekk om vedkommende bor sammen med noen på evt samme alder gjerne via gulesider finner du ut noe kan du evt sjekke sjekkskatt.no kan jo være mor eller far vedkommende bor med 🙂 Endret 2. november 2022 av Maskinfører 1
Rosakatt Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 BlåKatt skrev (1 minutt siden): Når vedkommende ser bort så bare.... Kan bli litt awkward IRL... Men er fortsatt bedre enn å spørre da... 😂😂 Tusen takk, at jeg ikke tenkte ut dette selv, er jo åpenbart 😅 Å om man blir anmeldt, møter man jo mange nye potensielle kjærester.. Politi, advokater å 😺🧛♀️ 1 1
Taluno Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men hvis man har dame så er hun vel an og til på besøk? Selv om det er et avstandsforhold? Dere er vel ikke alltid hos henne i helgene? Derfor tenker jeg at før eller siden oppdager man jo at en mann har dame... Jeg skal spørre han jeg. Ta skikkelig mot til meg. Bare så kjipt at jeg er så lett å lese og skuffelsen vil lyse om han sier at han ikke er singel.... Anonymkode: 7c731...650 Men følger du godt nok med til å legge merke til om han har besøk en gang i måneden? Eller annenhver måned? Vi sitter mye inne, enkelte helger når typen er her, så kjører vi bare en rask tur på butikken, eller går ut en gang for å spise. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå