Gå til innhold

Julebrus med eller uten sukker?

Julebrus med eller uten sukker?  

86 stemmer

1. 1. Foretrekker du julebrus med eller uten sukker?

• Med sukker
      35
    • Uten sukker
      51

Anbefalte innlegg

Jeg må si at sukkerfri trenden er for meg en stor plage. Ja jeg vet det er mye julebrus med sukker på markedet også men de siste årene så har nylanseringene vært uten sukker. Jeg snakket med Saft Suse om dette i fjor og de sa det rett ut at sukkerfritt er det som selger mest. Med andre ord så gikk i alle fall jeg glipp av det som kunne blitt verdens beste julebrus. Så nå er jeg spent. Hva foretrekker du?

Anonymkode: 53cf3...7a0

• Liker 3
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1628747-julebrus-med-eller-uten-sukker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

brus er brus! 

den blir ikke automatisk noe særlig "sunnere" bare fordi det ikke skal være noe sukker i den lenger. 

Anonymkode: c4bb0...219

Selvfølgelig gjør det den. Sukker har kalorier, det har ikke kunstig sukker.

• Liker 7

Annonse

Drikker alltid brus uten sukker uansett. Det er så mye sukker i vanlig brus at jeg unngår det hvis jeg kan. De sukkerfrie julebrusene jeg har smakt har vært veldig gode da:) Må også nevne at julebrus er stort sett den eneste brusen jeg drikker.

Anonymkode: 66457...503

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

"kunstig sukker" er overhodet ikke SUNT det heller.        

Anonymkode: c4bb0...219

Ingen som har sagt det er sunt. Men det er mindre kalorier.

Hvordan er det å leve i en verden der man enten barberer seg eller kapper av seg huet?

• Liker 3

Når jeg drikker noe så er det ofte fordi jeg er litt tørst og sukkerdrikke blir jeg ikke utørst av, det er klissete og smaker ikke forfriskende. Jeg er ikke trendy når jeg velger uten, jeg syns bare at sukkerfritt smaker bedre enn sukkerkliss. Det må jo være opp til alle å drikke det de vil og en skal ikke måtte skamme seg om en liker dette eller noe annet.

Det er ennå et fritt valg her i livet. Frem til verden ikke står til påske og vi må gjøre noe annet, fordi valget er borte. I våre tider er slikt ikke utenkelig lengre, dessverre. La andre få ta sine valg. Nyt mens dere kan.  :)  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

All brus med kunstig sukker smaker helt jævlig.

Skal jeg først drikke brus, så må det være med vanlig sukker.

Anonymkode: a6f65...002

Tror det er lenge siden sist du smakte sukkerfri brus. Jeg var som deg, men det har endret seg kraftig de siste årene.

• Liker 2
Reign skrev (32 minutter siden):

Tror det er lenge siden sist du smakte sukkerfri brus. Jeg var som deg, men det har endret seg kraftig de siste årene.

Jeg smaker det stadig, ufrivillig, fordi folk spør om jeg vil ha brus og glemmer å opplyse at de kun har med kunstig sukker. Det smaker fortsatt helt jævlig.

• Liker 2
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg smaker det stadig, ufrivillig, fordi folk spør om jeg vil ha brus og glemmer å opplyse at de kun har med kunstig sukker. Det smaker fortsatt helt jævlig.

Vel, det er jo kjipt å høre. Jeg kjøper meg fortsatt en rødcola en gang i ny og ne, og noen sukkerholdige julebrus til julefeiringen, men ellers går det i sukkerfritt om dagen.

Annonse
Reign skrev (1 minutt siden):

Vel, det er jo kjipt å høre. Jeg kjøper meg fortsatt en rødcola en gang i ny og ne, og noen sukkerholdige julebrus til julefeiringen, men ellers går det i sukkerfritt om dagen.

Hvorfor kjøper du sukkerholdig brus da om den med kunstig sukker er like god?

Noen typer brus er bedre uten sukker, evt like god, isåfall drikker jeg gjerne sukkerfri, men i mange tilfeller er sukkerfri ikke like god, som feks med julebrus. Det finnes bare en original julebrus, for min del, så akkurat der kommer aldri til å velge noe annet enn den gamle, originale, med sukker. Det må være den smaken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...