AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Oppdaget bittelitt rødt på papiret igår. Resten av dagen var det ingenting, men oppdaget igjen en bitteliten dråpe idag. Hadde nok ikke sett det om jeg ikke hadde studert papiret nøye. Noen som har opplevd dette i uke 9? er så redd for MA.. Men var på UL for 2 uker siden og så et bankende hjerte. Skal på UL på nytt til helga. Anonymkode: 435dd...db3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Det kan være lurt å ta kontakt med legen eller jordmor med en gang for å undersøke. Jeg har opplevd det ved tre ulike graviditeter (uke 5, 6 og 8). De to første gangene var det SA. Begynte med noen få dråper og ble til kraftige blødninger. Siste gangen var det først et par dråper, og neste morgen er par dråper igjen. Jeg var overbevist om at det var nok en SA, men heldigvis stoppet blødningen. Tok uansett kontakt med lege og blodprøvene viste at jeg fremdeles var gravid ❤️ Anonymkode: 4962c...638 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg hadde en lignende blødning i uke 8, varte en liten time eller noe og var ingen klumper, bare noen dråper rennende blod. Hadde heller ingen smerter legen mente det var et hematom som hadde sprukket, og at det var helt ufarlig. 1 av 3 gravide opplever blødninger, så med mindre du får mye mer blødning og smerter ville jeg tatt det med ro, men du kan jo ringe legen om du er veldig stressa jeg ble henvist til ultralyd da jeg ringte og alt var helt fint Anonymkode: bee5b...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Takk for svar. Det har ikke kommet mer og hvis det heller ikke gjør det avventer jeg til UL i helga. Leste faktisk på gravid appen at noen opplever blødning i uke 9 pga morkaka begynner å ta over fostersekken, håper det er tilfellet Anonymkode: 435dd...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå