AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Vi skjermer baby fra så mye skjerm som mulig, selv om vi har en treåring som ønsker sin dose barne-TV hver dag. Men når jeg har vært hjemme med han har jeg hatt på peis på Netflix (dvs et lite bål på skjermen som brenner i en times tid). Hvor mye skal jeg jobbe for å skjerme babyen min fra dette? Han er 5 mnd Anonymkode: 7dbc4...343
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Slapp av. Det går bra. Anonymkode: 31f93...726
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Det ville jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Antar at baby ikke sitter inaktiv foran tvn i timesvis og ser på peis-sending.. Anonymkode: d77c7...2da
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Det er jo det samme som om du skulle fyrt i peisen, du kan ikke unngå det fordi ungen ser på? Hvis du er så bekymret så skru av? Ser ikke helt poenget med å ha bilde av peis/akvarie når man uansett ikke ser på tv Anonymkode: 7534b...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå