AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 I år skal hele familien samles på julaften og jeg føler for å pynte meg skikkelig. Men jeg har fått høre at alt fra sommerkjole ikke passer å ha på seg på julaften selv om er i mørke farger og ikke skriker sommer. Når jeg søker på kjoler til for eksempel julebord på nett så er det jo en type standard kjole som går igjen, ofte mørke farger(rød, sort, grønn) med knyte bånd eller litt glitter. Hva tenker dere? Og hva pleier du å ha på deg på julaften? Anonymkode: 997ce...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Bare en digresjon. Hvorfor står det leviterende guru under anonym bruker på nesten alle innlegg nå? Er det en person som utgir seg for å være en eldre mann, ung kvinne osv ?? Anonymkode: eb619...ad7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare en digresjon. Hvorfor står det leviterende guru under anonym bruker på nesten alle innlegg nå? Er det en person som utgir seg for å være en eldre mann, ung kvinne osv ?? Anonymkode: eb619...ad7 Der kom det på mitt innlegg også. Anonymkode: eb619...ad7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Kjolen passer gjerne til årstiden. Sommerkjoler kræsjer med julen. Trenger ikke være mørke farger, men typiske sommerkjoler ser bare feil ut. Jeg pynter meg gjerne med en knall rød kjole, jeg, men den er da ikke med blomster og i bomull og med volanger, etc. Anonymkode: cac98...90f 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare en digresjon. Hvorfor står det leviterende guru under anonym bruker på nesten alle innlegg nå? Er det en person som utgir seg for å være en eldre mann, ung kvinne osv ?? Anonymkode: eb619...ad7 Alle brukere har en tittel etter antall innlegg, og "brukeren" som har så mange innlegg har fått tittelen "Leviterende guru". Min tittel, når jeg ikke skriver som anonym er "husvarm". AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I år skal hele familien samles på julaften og jeg føler for å pynte meg skikkelig. Men jeg har fått høre at alt fra sommerkjole ikke passer å ha på seg på julaften selv om er i mørke farger og ikke skriker sommer. Når jeg søker på kjoler til for eksempel julebord på nett så er det jo en type standard kjole som går igjen, ofte mørke farger(rød, sort, grønn) med knyte bånd eller litt glitter. Hva tenker dere? Og hva pleier du å ha på deg på julaften? Anonymkode: 997ce...c8e Jeg tenker at så lenge kjolen ikke er utringet ned til navlen på forsiden, til rumpesprekken på baksiden, og er kortere enn et drillpikeskjørt, er ikke kjolen upassende. Problemet med sommerkjoler på vinteren er at stoffet ofte er er tynt og lett, mens "vinterkjolene" gjerne har et litt tykkere stoff, og gjerne har ermer. Anonymkode: df953...24b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Alt som viser kløft i puppene passer seg ikke. Anonymkode: be2e6...4bf 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Det med type stoff er interessant. Kan man for eksempel bruke tykkere bomullskjole? Eller må det være fløyel, silke eller paljetter? Anonymkode: 8d15c...097
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt som viser kløft i puppene passer seg ikke. Anonymkode: be2e6...4bf Jeg synes det passer fint med kløft. Huden får en så varm glød i dempet belysning, slik det ofte er på julekvelden. Kløft er fint med et tynt halskjede og et lite anheng som glitrer. Julaften er fest! Anonymkode: 32712...a41 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt som viser kløft i puppene passer seg ikke. Anonymkode: be2e6...4bf Hvorfor ikke? Anonymkode: fc824...abf
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det med type stoff er interessant. Kan man for eksempel bruke tykkere bomullskjole? Eller må det være fløyel, silke eller paljetter? Anonymkode: 8d15c...097 Tykkere bomullsstoff er helt ypperlig 🙂 Anonymkode: df953...24b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: fc824...abf Fordi en skal ikke på byen for å sjekke mannfolk. Anonymkode: 10a46...76c 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 Minikjoler. Anonymkode: c5dc9...4f1 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi en skal ikke på byen for å sjekke mannfolk. Anonymkode: 10a46...76c Nei, men hvorfor er kløft så ille? Kan man ikke gå med det man synes er fint? Hvis jeg har en kjole jeg liker og den har litt kløft, betyr ikke det at jeg bruker den for å sjekke opp noen. Hvis kjolen er fin, hva har litt kløft å si? Anonymkode: fc824...abf 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi en skal ikke på byen for å sjekke mannfolk. Anonymkode: 10a46...76c Litt kløft trenger ikke bety det samme som dyp utringning. Det er fullt mulig å vise litt kløft uten å være vulgær, eller stå i fare for at puppene ramler ut. Anonymkode: d8e62...008 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det passer fint med kløft. Huden får en så varm glød i dempet belysning, slik det ofte er på julekvelden. Kløft er fint med et tynt halskjede og et lite anheng som glitrer. Julaften er fest! Anonymkode: 32712...a41 Julaften er ikke fest? Julaften er jo familieselskap / sammenkomst. Anonymkode: 1798d...7c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, men hvorfor er kløft så ille? Kan man ikke gå med det man synes er fint? Hvis jeg har en kjole jeg liker og den har litt kløft, betyr ikke det at jeg bruker den for å sjekke opp noen. Hvis kjolen er fin, hva har litt kløft å si? Anonymkode: fc824...abf Skal mye til for at en kjole har kløft, og da er det typisk sommerkjoler som har dette. Kjoler jeg bruker om vinteren/jul - har ikke kløft, de pleier å være dekkende og/eller andre detaljer. Syntes faktisk ikke kjoler med kløft hører hjemme i et familieselskap når man feirer jul. Anonymkode: 1798d...7c5 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #17 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Julaften er ikke fest? Julaften er jo familieselskap / sammenkomst. Anonymkode: 1798d...7c5 Jo, julaften er en festkveld. Familieselskap/sammenkomst er også fest. Det er høytid, og man skal også kle seg deretter Anonymkode: 02c8b...313 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #18 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal mye til for at en kjole har kløft, og da er det typisk sommerkjoler som har dette. Kjoler jeg bruker om vinteren/jul - har ikke kløft, de pleier å være dekkende og/eller andre detaljer. Syntes faktisk ikke kjoler med kløft hører hjemme i et familieselskap når man feirer jul. Anonymkode: 1798d...7c5 Jeg har et par kjoler jeg synes er elegante og juleaktige som også har litt kløft. Synes ikke det skal så mye til for at det blir litt kløft jeg. Men disse er ikke sommerkjoler og jeg synes de er fine å bruke i julen. Aldri tenkt noe negstivt om de kjolene. Jeg skjønner at å gå i noe som dekker svært lite kanskje blir litt rart, men ellers synes jeg mye er hva man gjør det til. Selv om litt kløft vises trenger man ikke fokusere på at den personen viser litt hud, man kan heller tenke at kjolen generelt var fint og ellers ha det hyggelig sammen. Skjønner ikke det med å skulle bli så distrahert av litt kløft jeg. Anonymkode: fc824...abf 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #19 Skrevet 31. oktober 2022 Hvis jeg skal være bare sammen med kjæresten julaften så går jeg naken om jeg vil det. De fleste er jo sammen med familien så hvorfor skulle type kjole spille noen rolle? Anonymkode: b7e30...8c8
LiseTV Skrevet 31. oktober 2022 #20 Skrevet 31. oktober 2022 Bruke en kjole du liker. Trenger ikke vere paljetter eller blonder. Jeg har brukt flere røde enkle kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå