AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Har noen erfaring med at en romanse eller en sexevnn har kunnet bli en nær venn etterpå? Jeg har en venn jeg føler meg så nær og som jeg anser som en potensiell bestevenn. Men vi har hatt en kort romanse tidligere. Er begge enige om at vi liker personene til hverandre best, mer enn det fysiske. Men er løpet kjørt pga tidligere fysisk forhold? Anonymkode: 56a84...d23
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Nei en bestevenn er en bestevenn 😊 om du har hatt sex eller ikke 😊 Anonymkode: 7a4ed...b4d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Han jeg ser på som min beste venn er en jeg flørtet lenge med og var pulevenn med 😊 samme med ei veninne hun sin bestevenn var hennes pulevenn i 2 år før de ble bestevenner 😊 Anonymkode: 7a4ed...b4d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Snakket dere om det da? Da dere endte «greia»? Anonymkode: 56a84...d23
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakket dere om det da? Da dere endte «greia»? Anonymkode: 56a84...d23 Jeg har spurt noen ganger om noen små ting jeg har lurt på 😊 men det er jo ikke hemmelig vi vet det jo begge så ville jo vært rart å late som det aldri skjedde men ikke sånn at vi prater om det heletiden. Synes det er godt jeg kan spørre om alt å kanskje litt praktisk at han er min bestevenn får da får jeg vite ærlig hva jeg gjør som kan være rart og sånne ting 😊 Anonymkode: 7a4ed...b4d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har spurt noen ganger om noen små ting jeg har lurt på 😊 men det er jo ikke hemmelig vi vet det jo begge så ville jo vært rart å late som det aldri skjedde men ikke sånn at vi prater om det heletiden. Synes det er godt jeg kan spørre om alt å kanskje litt praktisk at han er min bestevenn får da får jeg vite ærlig hva jeg gjør som kan være rart og sånne ting 😊 Anonymkode: 7a4ed...b4d Jeg var forelsket i han da så da lurer man kanskje litt mer 😊 tok det ikke tungt at han ikke likte meg på samme måten da jeg elsker personligheten hans å skjønte med engang at han var en veldig god venn 😁 Anonymkode: 7a4ed...b4d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Slik er det for mange par som har vært gifte i mange år de blir mest nære venner. Men holder likevel sammen. Anonymkode: 04fda...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå