AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Når jeg scroller på insta er det så mange som poserer i bikini, - store pupper og lettkledd og vil se deilig ut. Synes det bare er flaut og veldig lite sjarmerende. Så kommer man over naturlige pene og flotte mennesker. Naturlig pene er så mye penere å se på, enn «tryhard» Alle kan se ut som en boms med et tonn med sparkel i trynet, løsvipper og silikon. De ser rett og slett litt dumme ut. Naturlig pene ser smarte ut Anonymkode: 37b42...2f3 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): OK Anonymkode: 190b0...e48 😂😂😂 Anonymkode: 3735e...401
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Det er bare et fenomen i tiden. De er helt vanlige mennesker med insta-ansikt. Det er morsomt når slike intervjues på nyhetene i forbindelse med helt hverdagslige hendelser osv. Da ser de ut som fisker på land. Anonymkode: be23d...017 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Hvorfor gidde bry seg, slutt å se på dem da.. Bruker ikke insta selv, hadde det i tre mnd, så gadd jeg ikke mer, ser ikke poenget rett og slett.. Så lenge du trives med deg selv så bryr du deg ikke om hvordan fremmede fremstiller seg, hvor skulle du det, egentlig .. tenk litt på det.. Anonymkode: 0e824...50d 2
Baktus2024 Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er bare et fenomen i tiden. De er helt vanlige mennesker med insta-ansikt. Det er morsomt når slike intervjues på nyhetene i forbindelse med helt hverdagslige hendelser osv. Da ser de ut som fisker på land. Anonymkode: be23d...017 Jeg syntes fisketryner virker veldig overfladiske..altså umulig å beskrive følelsen til..et slags pokerface🙂
Baktus2024 Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Vi var en gruppe fra teateret som skulle lære opp fisk til å gjøre miner til slett spill.. Det instaene jævlig god på 🙂 Endret 31. oktober 2022 av Baktus
Gjest AprilRyan Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Hvorfor følge sånne kontoer om du ikke vil se det? Man må aktivt følge slike for å få det opp. Jeg følger ingen slike så jeg får aldri disse puppedamene opp og heller ikke de som spiller på utseendet på andre måter. Ser for øvrig ikke hva som er så interessant med å følge folk som legger ut 150 selfies hver dag uansett. Endret 31. oktober 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når jeg scroller på insta er det så mange som poserer i bikini, - store pupper og lettkledd og vil se deilig ut. Synes det bare er flaut og veldig lite sjarmerende. Så kommer man over naturlige pene og flotte mennesker. Naturlig pene er så mye penere å se på, enn «tryhard» Alle kan se ut som en boms med et tonn med sparkel i trynet, løsvipper og silikon. De ser rett og slett litt dumme ut. Naturlig pene ser smarte ut Anonymkode: 37b42...2f3 Aner du hvor mye jobb og makeup som i mange tilfeller ligger bak den usminkede og «naturlige» looken? Anonymkode: eb1a1...0c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner du hvor mye jobb og makeup som i mange tilfeller ligger bak den usminkede og «naturlige» looken? Anonymkode: eb1a1...0c8 Det gjør jo ikke det! Dette er jo bare noe sminkeindustrien vil ha oss til å tro. Jo mer man tar på jo verre ser man ut, enkelt og greit. Anonymkode: 3390e...7f2
Peanut Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Dette er sånn som faller inn under kategorien «gjesp».
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Aner du hvor mye jobb og makeup som i mange tilfeller ligger bak den usminkede og «naturlige» looken? Anonymkode: eb1a1...0c8 Er det helt utenkelig for deg at det kan finnes naturlig pene mennesker som ikke «behøver» å sminke seg noe særlig i det hele tatt? Anonymkode: 27dfd...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå