AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg er født og oppvokst i Nord Trøndelag... men jeg flyttet med familien min for 10 år siden til en by på Østlandet. Er snart 24 år, og blir ferdig med utdannelse neste år. Bor og studerer i Oslo no. Har blitt kjent med få folk det siste året i Oslo, merker at det er vanskelig å komme i kontakt med folk. Tanken er å flytte tilbake by, og da min barndomsby.Har innmarri lyst. Å prøve noe nytt. Stedet jeg vokste opp i i, er som en liten bygd. Alle kjenner hverandre. Og er det lite sted vil det også være lettere å bli kjent med folk, jeg tror jeg kommer til å få et bra nettverk der. Jeg har også mange venner ifra før ser. Så kommer til å kontakte de, selvom mange har flyttet eller studerer et annet sted. Men samt så er det så stress å forlate familie og venner....en by som er 10-11 timer unna. Kommer jeg til å trives godt nok? Litt bekymret for det også, jobb osv Anonymkode: debc3...79f 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Hvor i Trøndelag? Anonymkode: 9c816...653
Gjest Lillefinger Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er født og oppvokst i Nord Trøndelag... men jeg flyttet med familien min for 10 år siden til en by på Østlandet. Er snart 24 år, og blir ferdig med utdannelse neste år. Bor og studerer i Oslo no. Har blitt kjent med få folk det siste året i Oslo, merker at det er vanskelig å komme i kontakt med folk. Tanken er å flytte tilbake by, og da min barndomsby.Har innmarri lyst. Å prøve noe nytt. Stedet jeg vokste opp i i, er som en liten bygd. Alle kjenner hverandre. Og er det lite sted vil det også være lettere å bli kjent med folk, jeg tror jeg kommer til å få et bra nettverk der. Jeg har også mange venner ifra før ser. Så kommer til å kontakte de, selvom mange har flyttet eller studerer et annet sted. Men samt så er det så stress å forlate familie og venner....en by som er 10-11 timer unna. Kommer jeg til å trives godt nok? Litt bekymret for det også, jobb osv Anonymkode: debc3...79f Du har svart deg selv i inlegget ditt. "Har innmarri lyst". Endret 31. oktober 2022 av Lillefinger
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 ER du ung og singel,. er det bare å prøve, du kan alltid flytte derifra om du ikke trives. Anonymkode: a5dd1...a1c 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor i Trøndelag? Anonymkode: 9c816...653 Namsos😀 Anonymkode: debc3...79f 1
Rosakatt Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Det spørs jo også om hvor aktivt hverdagsliv du trives med, å om det er mulig å få det i Namsos, iforhold til Oslo, hvor det skjer mye mer. Kan jo være at du blir ensom der å. Flyttet selv tilbake til liten by, for familie og natur. Syns det er alt for rolig, savner nå mulighetene i by. Men det kan jo være at du derimot trives bedre i roligere strøk 😊 Kanskje kontakte venner/bekjente som bor der, allerede nå? Så får du kjenne mer på hva som venter om du velger å flytte dit 😊
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 shab skrev (11 timer siden): Flytt til Trondheim Flytt til Steinkjer. Anonymkode: 9c816...653
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Bor der, er jo litt eldre men føler at det er et perfekt kompromiss mellom storbylivet å bygd ikke alle kjenner alle med mindre du stikker deg ut flere utesteder å et godt uteliv, mange tilbud når man utvider horisonten til skjærgården osv. eneste negative må jo være at nå når svømmebassenget er stengt finnes det ingen tilbud utover lagidrett å nisje interesser, men sånn er det vel på de fleste små plasser, man må på en måte skape det selv Storsteinkjer? Har jo ikke en uteplass engang Anonymkode: 678e2...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå