AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hei, jeg ferska dama med robotstøvsugeren i dag…🙄 hun brukte gummi delen som spinner rundt under støvsugeren som muse slikker.. noen andre som har opplevd noe lignende? Vurderer å gå fra henne da jeg selv synes dette er noe spesielt. mvh glenn K. Anonymkode: f9cb3...edb
Silva Pluvialis Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Spesielt? Ja. Gå fra henne? Litt overreaksjon, kanskje?
feliek54 Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, jeg ferska dama med robotstøvsugeren i dag…🙄 hun brukte gummi delen som spinner rundt under støvsugeren som muse slikker.. noen andre som har opplevd noe lignende? Vurderer å gå fra henne da jeg selv synes dette er noe spesielt. mvh glenn K. Anonymkode: f9cb3...edb De betyr vel at du ikke tilfredsstiller henne nok eller at hun vil ha mer sex enn deg. dur får gi henne mer sex eller bedre sex.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Tvillingsjel skrev (4 minutter siden): Spesielt? Ja. Gå fra henne? Litt overreaksjon, kanskje? Lett for deg å si, du har ikke ei dame som har pult robotstøvsugeren.. Anonymkode: f9cb3...edb 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 feliek54 skrev (3 minutter siden): De betyr vel at du ikke tilfredsstiller henne nok eller at hun vil ha mer sex enn deg. dur får gi henne mer sex eller bedre sex. Hu får både om morgen å kveld, men har du sett hvor mange omdreininger det er på den maskinen? Er redd jeg ikke greier å konkurrere med en maskin😔 Anonymkode: f9cb3...edb
Cec79 Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 Har prøvd litt av hvert i huset jeg . Elsker d😜😜 1
feliek54 Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hu får både om morgen å kveld, men har du sett hvor mange omdreininger det er på den maskinen? Er redd jeg ikke greier å konkurrere med en maskin😔 Anonymkode: f9cb3...edb Knuller du henne 2 g om dagen og hun trenger mer så forstår jeg. Men gjør det da noe så lenge hun ikke går til andre og dere har det fint sammen ellers
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Det er normalt at kvinner prøver ut ulike ting for å stimulere seg selv. Helt flott dersom robotstøvsugeren kan brukes til også dette. Anonymkode: 76909...0dd
Gjest Vitalogy Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 Robotsex lød overskriften din, og så var dette alt?? Jeg trodde det var noe juicy science fiction. Du er kynisk som Dagbladet, din sjofle lurendreier.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Vitalogy skrev (2 minutter siden): Robotsex lød overskriften din, og så var dette alt?? Jeg trodde det var noe juicy science fiction. Du er kynisk som Dagbladet, din sjofle lurendreier. Hehe, han lurte meg også. Jeg tenkte først at det endelig var kommet en naturtro etterligning av kvinner til glede for oss menn. Anonymkode: 76909...0dd
Snublefot62 Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 Hvilken robotstøvsuger har dere som ikke slutter å rotere når sensorene mister kontakt med gulvet? Spør for en venn... 1
Gjest Vitalogy Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe, han lurte meg også. Jeg tenkte først at det endelig var kommet en naturtro etterligning av kvinner til glede for oss menn. Anonymkode: 76909...0dd Javisst. Jeg skulle gjerne hatt en sånn robot, men det skjer ikke i vår levetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå