Gjest LoisLane Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Hvordan kan jeg sprite opp medisterpølser? Vi har noen ringer liggende som vi skal ha til middag i dag. Jeg er ikke så glad i de bleike pølsene, noen tips til å gjøre dem mer spennende?
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Steke dem? Synes ikke man skal klusse med julematen jeg da.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Mamma lagde en gryte med stekte medisterpølser, rosenkålog løk tror jeg det var...med poteter til... Det var ganske godt Uansett, de må stekes i stekepanne.
Fakse Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Ha en skikkelig god hjemmelaget potetmos til. Masse hvitløk, salt, pepper, smør og litt fløte. Så smaker i alle fall den godt selv om du ikke er så glad i pølsene .
Gjest LoisLane Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Ja! Jeg elsker potetmos, og jeg har fløte i kjøleskapet...
Grooo Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Og hvis du får litt "fart" i sausen gjør det mye det og
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 Kunne gjerne tatt viltsaus i stedet for vanlig brun saus. Potetmos var lurt.
Fakse Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 Å ja, viltsaus hørtes godt ut. Kanskje jeg må ha medisterpølser til middag en dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå