Melian Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hmmm.. jeg vet ikke om noe bedre sted å poste dette..... er ikke akkurat om data på en måte da..... :oops: Vær tålmodig med meg her. Jeg har bare hatt en oldies-mob til nødbruk. (har alltid vært anti-mobiltlf) så jeg kan veeeldig lite m mob. :oops: *skrapemedtåa* Men nå har jeg kjøpt meg en ny, fordi jeg fikk så mange klager på at jeg ikke takker for alle de fine bildemeldingene jeg får. Nå har jeg fått ny mob, men får ikke frem flesteparten av bildene likevel... Er d slik at man må ha samme merke for å få frem bildene? Dvs, kjøper jeg ericsons kan jeg ikke få frem bildene fra de som sender fra nokia osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppelure iil Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Stemmer det, desverre. Om de som sender har Nokia så kan ikke du se de på din Erikson. Og motsatt Mulig du kan gjøre noe med skjermvisningen din for å se de. Men så teknisk er ikke jeg, så da får vi vente på noen andre kloke hoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Takk for svar! Dette har jeg rett og slett ikke tenkt over før..... d er jo litt teit at mine venner som ikke har samme mobtlfmerke ikke kan få bildemeldinger. D burde vel ikke være så vanskelig å få t dette for mobtlfprodusentene vel? Men, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Finnes mange grunner til å kjøpe samme merke som vennene da veit du, og gjett hvem som tjener på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 Forstod d Lasse.... Men d er jo ikke noe særlig forbrukervennlig da.. Tenk hvis d var slik at det var bare de med IBM maskiner kunne lese bare JPG, og bare de med Dell bare GIF osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå