Gjest gjest Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 husker ikke hva den game boyen heter.ikke advanced.men den helt nyeste.koster rundt 1200kr. han ønsker seg mest PSP,men jeg har mine tvil:blir så mye ekstra utstyr og utgifter til spill og filmer. tenkte at en av delene ville være ok.spesielt til reiser osv. noen som har erfaringer og meninger om saken?
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Jeg hadde nok kjøpt PSP til ham pga type spill som er til denne. Passer nok bedre til gutt 12+. Jeg er klar over at PSP er dyrere. Kan noen andre kjøpe, ev. spleise på et spill? Det holder med et spill sånn i starten så kan han senere spare opp selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Nintendo DS har et mer variert spillutvalg, så personlig har jeg valgt den. ( I tillegg er den mye mer spennende, med tanke på hvilke muligheter man har med de to skjermene.) Men; han ønsker seg jo PSP, og det bør kanskje telle?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Nintendo DS har et mer variert spillutvalg, så personlig har jeg valgt den. ( I tillegg er den mye mer spennende, med tanke på hvilke muligheter man har med de to skjermene.) Men; han ønsker seg jo PSP, og det bør kanskje telle? ← Utvalget er vel mer variert fordi Nintendo DS har vært på det europeiske markedet et halvt år lengre enn PSP. Jeg har begge deler, og så langt må jeg si at kvaliteten på DS-spillene er bedre enn på PSP-spillene (altså, om spillene er gode eller ikke, ikke den grafiske kvaliteten). PSP har en stor andel spill som er laget for PS2 og andre konsoller, og som også blir sluppet til PSP uten hensyn til om de passer på en liten håndholdt platform eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Utvalget er vel mer variert fordi Nintendo DS har vært på det europeiske markedet et halvt år lengre enn PSP. ← Det kan nok kanskje stemme, men jeg innbiller meg at Sony fokuserer på bil-, slåsse- og actionspill til PSP. DS'en har dette i tillegg til adventure-, roleplay-, "pusle"-type spill.
Gjest gjest Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 takk for svar! har prøvd å få han til å vippe mot DS,men nei,han ønsker seg PSP. så da blir det vel det. kanskje noen har tips om spill?han liker ikke bilkjøring!bortsett fra kræsjing og sånt da. det var en av dere som sa noe om PSP,at noen av spillene ikke passet for PSP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå