Gjest Starya Skrevet 23. oktober 2002 #1 Del Skrevet 23. oktober 2002 I går da jeg satt på nett opplevde jeg, som en gang før, at nesten alle sider som var norske var itilgjengelige. Vet ikke om det kan ha sammenheng med det som skjedde etterpå.. Guttungen skulle på nett, så jeg forandret "konto" på parental control. Da jeg gikk inn på nett begynte den som vanlig å laste "parental control list", men stoppet like før den var ferdig. Ingenting ga respons, og ctrl+alt+delete viste at Norton ikke svarte.. Valgte avslutt, men fikk ikke opp noen internett sider (messenger koblet heller ikke til). samme hva jeg prøvde med norton, så kjørte den seg fast, og jeg var fri for nett. Jeg valgte tilslutt å avinnstallere norton, og da virket alt fint. Det gjør det også nå, som jeg har reinnstallert. Men jeg lurer jo litt på hva det egentlig var som skjedde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg hadde den samme opplevelsen forrige uke. Avinstallerte Norton og det meste virket greit igjen. Etter reinstallasjon fungerer alt helt supert. Hva slags tilkobling har du forresten? Det kan jo ha snaket seg inn noe rusk i Norton da. Jeg trodde først at jeg hadde fått virus og satte himmel og jord i bevegelse for å finne ut hvilket det kunne være. Men ingen virus her nei. Bruker ikke parentalcontrol jeg da, men det var noe snålt med Norman. Eller ADSL-en min! Men Telenor innrømte ikke noe, så jeg tok saken i egne hender jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har telenor adsl, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. oktober 2002 #4 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det er jo mulig at det var der saken lå da? Har hatt problemer helt til å går kveld jeg. Fikk Siden kan ikke vises og Finner ikke server når jeg skulle inn på nettet. Men det gikk greit å koble til. Etter noen minutter kom jeg inn på enkelte sider (vg f.eks). Terroriserte kundeservice med telefoner, mailer og chat i flere dager før jeg endelig fikk orden på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. oktober 2002 #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jepp, det samme skjedde her. Eneste norske siden som virket var sol (vanligvis er det den som er problemet...), de utenlandske sidene funket også greit. --- Nå måtte jeg rette opp x antall skriveleif før jeg sendte dette lille innlegget, så nå er det uten tvil sengetid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2002 #6 Del Skrevet 26. oktober 2002 Men i helsike..??? Hva pokkern er det som foregår for tiden? For noen dager siden kom jeg kun inn på utenlandske nettsteder, og ikke en pokkers norsk en. Nå er det omvendt! Hva i all verden er det som foregår? Er det telenor som har rablet i høstmørket?? :o :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 26. oktober 2002 #7 Del Skrevet 26. oktober 2002 I følge online.info (på news) så er det eit kabelbrudd: Siterer: "Grunnet et kabelbrudd hos en av våre båndbredeleveandører, er det for tiden problemer med å nå store deler av Internet. Trafikk går nå over backup-samband, men disse har langt mindre kapasitet. Vår leverandør estimerer at linjen skal være reparert 2002-10-27 05:00" Tok si tid før informasjonen kom opp, men men. Me får håpa det ordnar seg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2002 #8 Del Skrevet 26. oktober 2002 Huff, ja.. Jeg følte meg plutselig så isolert da jeg oppdaget problemet. Får jo ikke sjekka mail, selv om det kommer opp beskjed om at det er kommet inn mail! Problemet fører også til at det er helt håpløst å sende innlegg til sol diskuter.. Grrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2002 #9 Del Skrevet 27. oktober 2002 Crazee, har du en direkte link til hvor du fant denne infoen? jeg sliter fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. oktober 2002 #10 Del Skrevet 27. oktober 2002 http://www.online.no/ti/kundeservice/drift...andslinja2.html Om du brukar news og ser på online.info, så får du fram klokkestlett òg; dei satsar på at det er oppe og går igjen 18:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå