Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 At hvis jeg er gravid nå, hvis kjolen er for liten, vil det da ikke være mulig å få magepartiet større? Vi skal ikke prøve mer fremover, men vente til bryllupet. Problemet er at, jeg kan være gravid nå (tester imorgen), og kjolen jeg fant i helga er stram over magen, eneste de hadde inne av den. Hvis jeg skulle bestillt en større kan det ta 5 mnd..
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 passer dårlig til den kjolen tror jeg. men ja, kanskje.. Vet du om det er dyrt?
Gjest Svimle Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Vet desverre ikke. Men de klarer nok uansett å legge inn mer stoff i sidene, disse sydamene er flinke til å trikse og mikse! Og det er sikkert ikke første gang de må sy ut en kjole pga gravidmage
Gjest Gjest_minnimy_* Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 jeg spør om det samme,men jeg skal nok bruke den etter graviditet,men har nok lagt på meg litt da ja,er det noen vet hva jeg skal se etter i katalogen på nr til sy dame`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå