Gå til innhold

Når menn sier at overvekt hos kvinner er turnoff, mener de absolutt all overvekt da? Fra lett overvekt til sykelig fedme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, er akkurat sånn kroppen min er 😄 Jeg blir aldri sjekka opp, men tror det handler om fjeset mitt mer enn kroppen. Og at jeg er høy, og blir automatisk "for stor". 

Anonymkode: 42b3a...18b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Neida, hun er flott. 

Anonymkode: e5f06...c28

• Liker 8
Skrevet

Er hun liksom overvektig? Ville sagt normalvektig jeg da...

Anonymkode: 37d7e...993

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Klikker ikke på linker. Legg ut et bilde.

Anonymkode: eaa67...ba4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hun her for eksempel, er jo litt overvektig. Men veldig flott? Er en slik figur turn-off? Vil man slite på datingmarkedet med denne kroppen?

https://www.modibodi.co.uk/products/vegan-bikini-heavy-overnight?_ics=1667165206222&irclickid=~9-gDQJPd64-.3VMIypkg962YOPFGyphd5XRNEBxsj

Anonymkode: 62ff4...fb8

For meg er det skikkelig turnoff. Man får ikke sånn kropp uten å spise veldig usunt og egentlig drite i helsa.

Anonymkode: 02401...308

• Liker 3
Skrevet

Man kan se absolutt fantastisk ut, og likevel slite på datingmarkedet. Å finne kjærlighet er ikke enkelt. 

Anonymkode: 3845d...4d6

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun mørke er innafor mine preferanser, men hvis du blar videre til den rødhårede, så synes jeg det er for mye. Jeg er heller ikke alle menn. 

Anonymkode: 3707d...91b

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde aldri kalt hun der overvektig. 

Anonymkode: 5dc00...d01

• Liker 5
Skrevet

Hun første der klarer ikke jeg å se at er overvektig da. Hun er jo veldig pen. Ser jo at de 2 andre har litt ekstra på magen, men tror nok ikke det skulle vert en dealbreaker for min del, om de ellers var sjarmerende. Men kun basert på utseende, uten å vite noe annet, så er nr.2 og nr.3 egt bittelitt i overkant for meg. Slik utseendemessig så merker jeg jo at jeg blir mer tiltrekt av damer som er någen lunde fit, mye fett er ikke noe som trekker opp liksom. Jeg vet det er urettferdig og "politisk ukorrekt", og har nesten litt dårlig samvittighet for det. Men sorry altså, det er mitt ærlige svar som kanskje svir. Jeg vil jo ikke juge.

Men jeg vil presisere at kroppen og utseende faktisk ikke er alt, selv om mange tror det. Kunne lett vert på date med alle de der, og hadde ikke ditcha de kun pga. kroppen, om de ellers var kule og artige og trivelige folk. Og det hadde ikke vert nok med "perfekt" utseende om vi ikke passa sammen i det hele tatt ellers.

Og nå er ikke jeg alle andre, det her er da altså bare mine tanker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun var da veldig pen!

Anonymkode: 8c318...25f

• Liker 3
Skrevet

Du skjønner vel at alle menn er forskjellig? Noen liker ikke noe som helst overvekt, andre syns lubne damer er finest, mens andre tenner på tykke damer. Du må bare finne den riktige mannen for deg. 

Anonymkode: be7dd...3f2

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Perfekt størrelse. Min erfaring er at slike damer som har 5-10 kilo ekstra er deiligst å knulle med kontra de damene med minimalt underhudsfett. 

Anonymkode: 46cb3...65f

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil heller si at det er omvendt, det er de som synes dette er turn-off som vil slite på dating markedet. Ikke bare på dating, men de vil også slite når de skulle finne den perfekte damen der og da, som senere vil legge på seg noen kilo. Graviditet vil jo da sikkert bli en deal-breaker for de som setter sånne krav.

Anonymkode: f6ef1...77c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun her for eksempel, er jo litt overvektig. Men veldig flott? Er en slik figur turn-off? Vil man slite på datingmarkedet med denne kroppen?

https://www.modibodi.co.uk/products/vegan-bikini-heavy-overnight?_ics=1667165206222&irclickid=~9-gDQJPd64-.3VMIypkg962YOPFGyphd5XRNEBxsj

Anonymkode: 62ff4...fb8

D der er ikke overvektig i mine øyne. Helt normal. Utrolig forskrudd bilde du har av hva som er overvektig. Ikke rart det blir så som så med selvtilliten til damer hvis det der er feit???

kvinne

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun første går greit, men de 2 andre er alt for tjukke

Anonymkode: bdecb...4bb

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror de aller fleste synes slanke kropper er mest attraktive, men det betyr selvfølgelig ikke at noen kilo for mye er helt krise. Det kjedelige svaret er nok at det varierer, men kanskje vel så viktig at mengden spiller inn på helheten slik at selv om noen kilo for mye kanskje trekker ned kan andre egenskaper kompensere for det. 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg vil heller si at det er omvendt, det er de som synes dette er turn-off som vil slite på dating markedet. Ikke bare på dating, men de vil også slite når de skulle finne den perfekte damen der og da, som senere vil legge på seg noen kilo. Graviditet vil jo da sikkert bli en deal-breaker for de som setter sånne krav.

Anonymkode: f6ef1...77c

Det er noe annet å starte som overvektig og så bli enda større. Jeg vil gjerne at mi fremtidige dame skal starte slank og så kan hun jo gjerne øke og minke etterhvert som vi lever, men starter hun som tjukk så ser jeg for meg hun fort blir enda tjukkere.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

1 hour ago, GrønnNellik68 said:

D der er ikke overvektig i mine øyne. Helt normal. Utrolig forskrudd bilde du har av hva som er overvektig. Ikke rart det blir så som så med selvtilliten til damer hvis det der er feit???

kvinne

Tror slike holdninger som det der er mye av grunnen til at så mange i Norge er overvektige. Hun ER overvektig, ingen tvil om det.

Anonymkode: bde18...eea

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er noe annet å starte som overvektig og så bli enda større. Jeg vil gjerne at mi fremtidige dame skal starte slank og så kan hun jo gjerne øke og minke etterhvert som vi lever, men starter hun som tjukk så ser jeg for meg hun fort blir enda tjukkere.

Tror slike holdninger som det der er mye av grunnen til at så mange i Norge er overvektige. Hun ER overvektig, ingen tvil om det.

Anonymkode: bde18...eea

Nei det der er ikke overvektig. Skal vise deg hva jeg mener er overvektig Første er det jeg kaller sykelig overvektig. Nr 2 er overvektig i mine øyne.

85C794C2-68A5-4234-AE1E-49F153AD8A12.thumb.jpeg.00263872b1684f1745e71c343c7ab500.jpeg05EEAD22-CFC5-4AE0-82E1-5C941A909803.jpeg.d4a53e35a0effec4c4e6a4d515dceeb9.jpeg

• Nyttig 9
Skrevet

Min beste venninne har nesten alltid vært overvektig, på sitt slankeste som hun på første bildene (det er vel ikke overvektig, men lubben) og hun har alltid hatt sykt draget! Menn lå flate etter henne! Jeg tror mye av grunnen er at hun er rett i ryggen og ser ut som hun liker seg selv. Det vet JEG at hun ikke alltid har gjort, spesielt ikke nå som hun er skikkelig stor, men det har sett sånn ut! Og menn liker jo det!

Husk at de fleste menn heller ikke ser de detaljene vi ser. De få som klager over sånt, tipper jeg at skriver her. 
Du kan ha komplekser for f eks puppene dine, men 90% av alle menn tenker bare «åå, pupp!» og ikke «hm, de er da litt slappe/små/hengete?».

Hvis du har str som hun på første bilder og ikke har draget, er det 100% sikkert IKKE fordi du er for feit! Men det KAN være fordi du FØLER deg dårlig! 

Gi faen og gå ut i verden med rett rygg!

Anonymkode: a4f02...2d9

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...