Gjest Gjest_Mercedes2_* Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Spørsmål til alle dere damer: Jeg er tidligere skilt og har hatt samboer nå i 3 år og forsøker å få orden på et samliv som fungerer dårlig. Problemet er følelser. Jeg har et barn fra før med min tidligere ektefelle og dette skaper problemer. HUn synes det er belastende da hun ikke får låne min bil da jeg må hente han. Hun har tidligere uttalt at hun ville ha kjørt min gutt gjennom en kjøttkvern(ønsketenking). Jeg har fått beskjed om at jeg er for lite følsom og er den harde typen, det har jeg tatt til meg og kost med henne med fysisk kontakt samt spør hvordan det går og hva jeg kan gjøre. Jeg lager middag hver dag og tar min del av arbeidet i hjemmet som støvsuging,vasking og annet husarbeid. Vi har ikke hatt sex på flere måneder. Hun føler seg presset, og jeg har tatt det med ro etter et og gitt mye kos. Hun har en jobb som gjør at hun må stå opp kl ca 05:00 og da er det ikke lett og ha sex om kvelden.Men jeg har forsøkt og laget det romantisk tidligere på kvelden og laget god mat med levende lys. Når hun kommer hjem sover hun ofte og legger seg ikke før det kl 01-02. Hun tar aldri av seg uniformen og steller seg etter jobb. Hun liker bare og låne bilen min for å reise ut til hesten. Jeg har tatt iniativ til ting vi kan finne på sammen. Har hjulpet henne ofte i Stallen også. Jeg viser følelser ved å bry meg og spør hvordan det går og si at jeg er glad i henne. For henne er det negativt at jeg har bil,hus,barn,venner...postivt er snill og omtenksom,hjelpsom og ærlig. Hra tildigere fått fingeren oppi ansiktet,bedt om å dra til helvete,men hun er jo også snill av seg og kan gjøre ting hjemme,men ikke så ofte. Dette er vanskelig hvem kan hjelpe her?
kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Hmm.. Høres ikke bra ut dette her.. Be henne bli med til en familierådgiver. De kan hjelpe. Vil hun ikke, tviler jeg på om hun har de rette følelsene, og den rette innstillingen til forholdet. Alle forhold krever jobbing, noen mer enn andre. Lykke til.
Gjest Piper Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Hvordan kan du leve sammen med et menneske, som har sagt at hun kunne kjørt sønnen din gjennom en kjøttkvern?
Nita Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Helt enig med Piper....uansett om det var ønsketenkning eller ikke Med en sånn tankegang kan jeg bare forestille meg hvordan hun behandler barnet ditt og hva det kan gjøre med ham
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Hvordan kan du leve sammen med et menneske, som har sagt at hun kunne kjørt sønnen din gjennom en kjøttkvern? ← Kunne ikke vært mer enig.
Belit Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Kan hun ikke leve med at du har et barn, så er hun etter min mening ingenting å satse på. Har du et lite barn må du naturligvis ta hensyn til ham først, og ikke til en voksen kvinne som burde være klok og generøs nok til å forstå dette. Slik du beskriver henne virker hun selvopptatt, utakknemlig og lite omtenksom. Hvis hun blir sur fordi hun ikke får låne DIN bil - i utgangspunktet et privilegium og ikke en rettighet hun har - fordi du skal hente barnet ditt, da har hun verken hjernen eller hjertet skrudd riktig på spør du meg. Jeg tar imidlertid et forbehold om at historien også har en annen side, nemlig hennes, og at den kan høres annerledes ut enn din.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #8 Skrevet 6. desember 2005 Ho høres ut som ho e litt bortskjemt samtidig som ho har mista viktige elementa i oppdragelsen som barn. Ho kan være en stjerneperson, men trenger nok å jobbe med sæ sjøl. :kgblunk:
Gjest Gjest_Fiona_* Skrevet 6. desember 2005 #9 Skrevet 6. desember 2005 Ho høres ut som ho e litt bortskjemt samtidig som ho har mista viktige elementa i oppdragelsen som barn. Ho kan være en stjerneperson, men trenger nok å jobbe med sæ sjøl. :kgblunk: ← Ja, og du må finne ut kossn ho egentlig e ovenfor barnet ditt. Varselbjellan mine ringer vældi pga kommentaren du nevne om kjøttkvern... Lykke til! Husk at livet er det som skjer, mens vi planlegger andre ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå