Gå til innhold

Navnet på prinesen

Anbefalte innlegg

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)

Sverre Magnus

Endret av Gamle Alex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnus er greit, men Sverre??!! Jaja, navnet skjemmer ingen..

Skrevet

Sverre Magnus.

ET skikkelig kongsnavn i ale fall.

Hvor bra det klinger er en annen sak.

Skrevet

Jeg synes nå han skulle hett Olav, men det var ingen som spurte meg ;)

Det blir vel folk av ham uansett :)

Skrevet

Synes ikke det klang så bra, men kongelig er det ihvertfall.

Olav var ikkke så overraskende at de ikke valgte, da Sven O, heter Sven Olav. Han har før gått ut i intervjuer og sagt han håper barnet heter Olav, slik at han blir oppkalt. Hadde de kalt ham Olav, ville han nok fått vann på mølla.

Skrevet
Synes ikke det klang så bra, men kongelig er det ihvertfall.

Olav var ikkke så overraskende at de ikke valgte, da Sven O, heter Sven Olav. Han har før gått ut i intervjuer og sagt han håper barnet heter Olav, slik at han blir oppkalt. Hadde de kalt ham Olav, ville han nok fått vann på mølla.

Tenkte jeg ikke på :ler: jo, da er det jo litt logisk at det ikke ble Olav.

Men altså, selv Sven O burde klare å tenke seg at om gutten hadde blitt kalt Olav, så hadde det vært etter den litt større oldefaren :ler:

Skrevet (endret)
Men altså, selv Sven O burde klare å tenke seg at om gutten hadde blitt kalt Olav, så hadde det vært etter den litt større oldefaren  :ler:

Tror du virkelig han hadde klart det? ;)

Endret av Milah
Skrevet
Tror du virkelig han hadde klart det?  ;)

Hehe, vet ikke om jeg tror det, men han burde jo det ;)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Stor urokråke betyr det ifølge bibelen aka VG :ler:

Skrevet

Kjedelig.... Syns de burde valgt noe mer spennende.. Menmen, sånn er det når man er kongelig, kan vel ikke bestemme alt sjæl.... :P

Skrevet

Synes Sverre er skikkelig kult, jeg. Et ordentlig kongsnavn!

Skrevet

Var det ikke en figur i Hotel Cæsar som het Prins Sverre for et par år siden?? :ler::ler:

Skrevet

Jeg synes det var et fint navn! Klinger kanskje litt dårlig, eller det er litt tungt, men det er vel bare en vanesak. Olav- navnet blir vel spart til en som kan bli tronarving tenker jeg.

Skrevet

Sven O. har sikkert fått vann på mølla allerede han...

De har jo de samme 3 første bokstavene, SVErre Magnus ;)

Skrevet
Sven O. har sikkert fått vann på mølla allerede han...

De har jo de samme 3 første bokstavene, SVErre Magnus  ;)

Har ikke Sven O. vært rimelig rolig denne gangen. Har han i det hele tatt kommet med noen utspill i media etter at prinsen ble født ?!

Litt uvanling at han ikke slår mer på stortromma liksom. Kommer vel i Se & Hør i morgen :ler:

Skrevet

Sverre Magnus?

Høres ut som han kommer fra ei lita bygd i utkant-norge.... Leif Per og Sverre Magnus sitter på den lokale kafeen og tar en kaffe liksom.... :ler:

jaja..... sikkert en skjønn gutt likevel.

Skrevet

Jeg likte navnet.

Ble nok ikke Olav fordi Ingrid Alexandra er oppkalt etter ham.

Olav 5. het jo Alexander før han kom til Norge...

Skrevet

Huff. Det er greit at det skal være tradisjoner innen navngivingen i kongehuset, men det får da være grenser. Sverre Olav er tyngre enn granskogen hjemme. :-s

Skrevet
Har ikke Sven O. vært rimelig rolig denne gangen.  Har han i det hele tatt kommet med noen utspill i media etter at prinsen ble født ?!

Litt uvanling at han ikke slår mer på stortromma liksom.  Kommer vel i Se & Hør i morgen :ler:

Slottet har komt til enighet med media at han skal IKKE siteres noe mere.

Skrevet

Jeg regnet med Sverre, for det heter jo M-Ms morfar, og Magnus er jo et kongsnavn det også, men det klinger jo ikke så bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...