Gjest Gamle Alex Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Sverre Magnus Endret 5. desember 2005 av Gamle Alex
Gjest 2324 Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Magnus er greit, men Sverre??!! Jaja, navnet skjemmer ingen..
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Sverre Magnus. ET skikkelig kongsnavn i ale fall. Hvor bra det klinger er en annen sak.
Dagoberta Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Jeg synes nå han skulle hett Olav, men det var ingen som spurte meg Det blir vel folk av ham uansett
Gjest Melk Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Synes ikke det klang så bra, men kongelig er det ihvertfall. Olav var ikkke så overraskende at de ikke valgte, da Sven O, heter Sven Olav. Han har før gått ut i intervjuer og sagt han håper barnet heter Olav, slik at han blir oppkalt. Hadde de kalt ham Olav, ville han nok fått vann på mølla.
Dagoberta Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Synes ikke det klang så bra, men kongelig er det ihvertfall. Olav var ikkke så overraskende at de ikke valgte, da Sven O, heter Sven Olav. Han har før gått ut i intervjuer og sagt han håper barnet heter Olav, slik at han blir oppkalt. Hadde de kalt ham Olav, ville han nok fått vann på mølla. ← Tenkte jeg ikke på jo, da er det jo litt logisk at det ikke ble Olav. Men altså, selv Sven O burde klare å tenke seg at om gutten hadde blitt kalt Olav, så hadde det vært etter den litt større oldefaren
Gjest 2324 Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Men altså, selv Sven O burde klare å tenke seg at om gutten hadde blitt kalt Olav, så hadde det vært etter den litt større oldefaren ← Tror du virkelig han hadde klart det? Endret 5. desember 2005 av Milah
Dagoberta Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 Tror du virkelig han hadde klart det? ← Hehe, vet ikke om jeg tror det, men han burde jo det
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 Stor urokråke betyr det ifølge bibelen aka VG
Rebelle Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Kjedelig.... Syns de burde valgt noe mer spennende.. Menmen, sånn er det når man er kongelig, kan vel ikke bestemme alt sjæl....
Caramba Skrevet 5. desember 2005 #11 Skrevet 5. desember 2005 Synes Sverre er skikkelig kult, jeg. Et ordentlig kongsnavn!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #12 Skrevet 5. desember 2005 Var det ikke en figur i Hotel Cæsar som het Prins Sverre for et par år siden??
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #13 Skrevet 5. desember 2005 Jeg synes det var et fint navn! Klinger kanskje litt dårlig, eller det er litt tungt, men det er vel bare en vanesak. Olav- navnet blir vel spart til en som kan bli tronarving tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #14 Skrevet 5. desember 2005 Sven O. har sikkert fått vann på mølla allerede han... De har jo de samme 3 første bokstavene, SVErre Magnus
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #15 Skrevet 5. desember 2005 Sven O. har sikkert fått vann på mølla allerede han... De har jo de samme 3 første bokstavene, SVErre Magnus ← Har ikke Sven O. vært rimelig rolig denne gangen. Har han i det hele tatt kommet med noen utspill i media etter at prinsen ble født ?! Litt uvanling at han ikke slår mer på stortromma liksom. Kommer vel i Se & Hør i morgen
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #16 Skrevet 5. desember 2005 Sverre Magnus? Høres ut som han kommer fra ei lita bygd i utkant-norge.... Leif Per og Sverre Magnus sitter på den lokale kafeen og tar en kaffe liksom.... jaja..... sikkert en skjønn gutt likevel.
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #17 Skrevet 5. desember 2005 Jeg likte navnet. Ble nok ikke Olav fordi Ingrid Alexandra er oppkalt etter ham. Olav 5. het jo Alexander før han kom til Norge...
Lealaus Skrevet 5. desember 2005 #18 Skrevet 5. desember 2005 Huff. Det er greit at det skal være tradisjoner innen navngivingen i kongehuset, men det får da være grenser. Sverre Olav er tyngre enn granskogen hjemme. :-s
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #19 Skrevet 5. desember 2005 Har ikke Sven O. vært rimelig rolig denne gangen. Har han i det hele tatt kommet med noen utspill i media etter at prinsen ble født ?! Litt uvanling at han ikke slår mer på stortromma liksom. Kommer vel i Se & Hør i morgen ← Slottet har komt til enighet med media at han skal IKKE siteres noe mere.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #20 Skrevet 5. desember 2005 Jeg regnet med Sverre, for det heter jo M-Ms morfar, og Magnus er jo et kongsnavn det også, men det klinger jo ikke så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå