minienthe Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Finnes det et nettsted dedikert til border collie ? gjerne med forum eller mulighet for å stille spørsmål. har snoket litt på nettet men har ikke funnet noe som kun omhandler denne rasen. Andre linker om rasen er også velkomne
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Hei! Jeg tok en test på google på border collie, det kom opp mange sider, fra usa, storbritannia og nederland. Har du kikket på disse?
minienthe Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2005 oops... burde kanskje presisert norske sider
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 oops... burde kanskje presisert norske sider ← Var i utgangspunktet det jeg trodde du var ute etter, men av det jeg har lest, inneholder norske hundesider mindre enn utenlandske... Synd, men er vel bare sånn det har blitt... Får uansett håpe du finner noe interessant på din ferd
minienthe Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2005 finnes det i det hele tatt et hundeforum bortsett fra canis ?
Teddy Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 finnes det i det hele tatt et hundeforum bortsett fra canis ? ← Mange...men canis er mest seriøst. Her står det masse om livet med en BC, hvis det er det du er ute etter å vite mer om.. http://www.zizco.net/ Sikker på at eieren gjerne svarer på spørsmål om rasen, linkene fra hennes side er også verdt å kikke på.
Gjest Gitte Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 jeg har border collie Ikke at det har noe med saken å gjøre men
minienthe Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2005 border er vel den rasen jeg funderer mest på når jeg en gang i fremtiden skal kjøpe meg hund, vil ha en hund som skal fungere innen agillity/brukshund/turkompis og i tillegg fungere greit med katt. regner med at hunden vil fungere greit med katter bare den blir tilvendt det tidlig, noen som har innspill på det ?
Mossa Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 regner med at hunden vil fungere greit med katter bare den blir tilvendt det tidlig, noen som har innspill på det ? ← Vi har både hund og katt. Våre katter var godt voksne når det kom en liten spinnvill border collie inn på territoriet deres. De ble hoppet på, sprunget ned, tråkket på...men det tok ikke lang tid før at de viste hvem som var sjefene i huset. Det skulle ikke mer til enn ett blikk før hunden skygget banen. Vi kjøpte et høyt klatre/klorestativ slik at kattene kunne hoppe oppå og observere fra høyden. De følte seg trygge der, og fikk være i fred når hunden raste villmann på gulvet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå