Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader hva er det med den i dag da :frustrert:

Vil ikke godta svare mitt :frustrert: Finner ikke nissen :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarer den ikke.- denne nisseflaks kalenderen. flere dager nå har jeg sittet og trykka meg grønn, men finner aldri svaret..

er det bare jeg som er dum, jeg fikser ikke dagens heller... eller er det flere enn meg? :sjenert:

Skrevet

Men.. Jeg skriver inn mitt forslag til svar, og hva gjør jeg så? trykker på søk knappen? Nei, da kommer jeg til Eniro....

Skrevet
Men.. Jeg skriver inn mitt forslag til svar, og hva gjør jeg så? trykker på søk knappen? Nei, da kommer jeg til Eniro....

Ja, du skal komme til Eniro, hvis løsningen er riktig kommer det opp gratulerer..... osv du har funnet løsningen.

Dagens var vanskelig syns jeg, ellers var det luke 3 eller 4 jeg prøvde og den var ganske lett. Var litt sen med å komme i gang med kalenderen.

Skrevet

okey

Var sikker på at det skulle være st. Nikolas i dag jeg, men...

Skrevet

Vel, av og til er det filleting som gjør at du bommer... jeg søkte på "klovner" første dagen, det skulle være "klovn" kom jeg frem til etter å ha klædd meg i hodet....

små detaljer altså.

Skrevet

sliter med den i dag ja. Det er nok bare en eller annen detalj jeg ikke har fått rett... vi finner den nok...

Skrevet

Men nå har jeg skrevet det på alle tenkelige måter.... gidder ikke sitte hele dagen for å finne den rette hvis det er det som er svaret.,...skitt au!

Skrevet

Prøvd de fleste muligheter jeg også, så jeg kan ikke bruke mer tid på et akkurat nå. Senere.. om ikke noen finnr det og tipser meg. Eller så dropper jeg den i dag...

Skrevet

Har klart det de andre dagene, men når det ikke er Sankt Nikolaus/ Nikolas osv., aner jeg ikke hva svaret skal være.

Skrevet

Jeg har skrevet St. Nikolaus, St. Nikolas, St. Nicholaus, St. Nicholas (med og uten punktum, med sankt og uten noe foran) Har prøvd santa claus, sinterklaas... Hiv noen finner svaret så: Ja takk!

Skrevet

Løsningen er ikke St. Nicholas skrevet slik eller på noen andre måter, sier ikke hva løsningen er. Men spørsmålet er egentlig hvordan skal julenissen eller hvem som helst finne informasjon om sine forfedre.

Gjest gjest 0
Skrevet
Løsningen er ikke St. Nicholas skrevet slik eller på noen andre måter, sier ikke hva løsningen er. Men spørsmålet er egentlig hvordan skal julenissen eller hvem som helst finne informasjon om sine forfedre.

:Nikke:

'

Det er alltid ganske lette svar...

Skrevet

Hadde ingen problemer nå nettopp i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...