Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Hva tenker du dersom du ser unge mennesker gå med rullator?
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 "det var rart, men han/hun har sikkert vondt i beina"
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Stakkars. Det må være fælt å ha så store problemer med bena allerede så ung.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjenner en på min egen alder (29 år) som bruker rullator, Når jeg ser han med rullatoren blir jeg glad på hans vegne for at han klarer å gå litt. Så det jeg tenker om jeg ser andre med rullator er at de har store problemer med å gå. Intet mer, intet mindre.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Enig med Smurf. Jeg hadde tenkt at det er en sterk person som sannsynligvis har vært utsatt for en ulykke og som er på bedringens vei og som ikke har gitt opp. Bruk av rullator er vanlig ved opptrening, om du f.eks. har et kunstig ben.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Jeg tenker at oi, han/hun har nok skadet rygg eller nakke. Daniel Franck gikk jo med rullator etter ulykken sin.
skrue Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 Hva tenker du dersom du ser unge mennesker gå med rullator? ← Først ville jeg stusset litt. Så ville jeg tenkt at der er en som ikke har tenkt å gi seg.
Malama Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 Skulle jeg tenke noe spesielt? Om jeg ser et menneske med rillator så tenker jeg selvsagt at de trenger den, og dt er jo synd, men det er bra at det finnes et hjelpemidel for dem, og det er jo bra at de kan gå ved hjelp av den. Det er fnt om det kke er noe kronsik, eller om det er noe kronisk, så håper jeg det går bra med dem. Men.. dette tenker jeg nå fordi jeg blir bedd om å tenke noe. Jeg tenker ikke noe speislet fordi opm jeg ser et ungt mennesk med rullastor. Da trenger de den da. So?
Shagya Skrevet 6. desember 2005 #10 Skrevet 6. desember 2005 Jeg tenker selvfølgelig at det er en grunn til at dette mennesket går med rullator, fordi h*n har behov for det..
jordbær Skrevet 7. desember 2005 #11 Skrevet 7. desember 2005 Sansynligvis "Hm, jøss".. 5sek senere ville det vært glemt. Ingen big deal.
Stekepanne Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Tøffing som har kommet seg igjen etter en ulykke, eller som orker å gå "ut i livet" selv om han/hun har en alvorlig sykdom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå