Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 har hørt om ei bok som egentlig er dagbokatil ei ung jente (ungdom). Den skapte blest pga hun snakket åpent om seksulitet.. det er da allt jeg husker, og selvsagt husker jeg ikke hva boka heter..Noen som kan hjelpe meg med navn på forfatter og title på boken?
Chans Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Kan det være Melissa Panarellos "100 Tak Med Hårbørsten Før Sengetid"? Den er visstnok drittdårlig:)
Mrs. K Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Judy Blune skrev på 70-tallet ett par bøker i dagboksform. Den første handlet om pupper, menstrusajon, forelskelse og religion. Den andre handlet om kjærester og sex.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Eller kan det være dagboka til hun Janne Rønningen (var det ikke det hun het :klø? Hun var en del på tv og radio en stund og leste fra den, den var vel fra hun var i fjortenårsalderen, og rimelig usensurert. Men husker selvsagt ikke hva den het
Chans Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Jeg vedder søsteren min på at det er Melissa Panarellos dagbok hun mener, dere!
Gjest Gjest_Hilda_* Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 Leste at den hadde fått dårlig kritikk, jeg også. Littelært dårlig rett og slett, ikke at historien var dum, men at hun ikke var noe særlig til forfatter. Men så har vi jo andre som har heist den opp i skyene
Cupcake Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 Den første boken jeg tenkte på var Melissa Panarellos "100 tak med hårbørsten før sengetid"! Veldig spesiell bok.
Chans Skrevet 6. desember 2005 #8 Skrevet 6. desember 2005 Den første boken jeg tenkte på var Melissa Panarellos "100 tak med hårbørsten før sengetid"! Veldig spesiell bok. ← Hei, hei, hei, følg med! Hilda: Ja, det hørte jeg også rykter om... Jeg brukte den som en del av særemne før den kom ut i Norge, men jeg har ikke lest den ennå, gitt. Søsteren min sier at den er ufattelig dårlig, og at handlingen er høyst sannsynlig overdrevet en del... Det kan jeg egentlig tro på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå