Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Etter i årevis ha sverget til kanebos total finish, ønsker jeg nå en god make up krem til blandingshud. Den må være dekkende. Tips??
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Jeg elsker Helena Rubinsteins Color Clone. Til blandingshud er kanskje Sensual Clone bedre.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 ID MAKE UP, beste i verden spør du meg
Gjest Lilleulv Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Etter i årevis ha sverget til kanebos total finish, ønsker jeg nå en god make up krem til blandingshud. Den må være dekkende. Tips?? ← Hva med kanebo cream finish?
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Hvis du er ute etter noe dekkende, så ville jeg også ha prøvd Kanebo Cream Finish. Du finner neppe noen foundation som dekker bedre og finere enn den. Spør i parfymeriene, de pleier å være rause på prøver av denne.
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 Lancome Teint Idole Ultra ← :Nikke:
Gjest Sminke dokka! Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 Foundation fra Mary Kay er GENIAL!! Seriøst, den dekker og jevner, og ser ikke ut som noen maske. Man trenger ingen consealer, for den gjøre hele jobben alene! Utrolig drøy, og ikke så dyr!!! Så bare å konatakte en mary kay dame!! Du vil ikke angre et sekund!
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Lancome Teint Idole Ultra ← Er dette den nye? Jeg fikk en prøve, men synes den ga en merkelig silikonaktig overflate. Lukter veldig sterkt også. Men den dekker bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå