Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 ja, kan jo gjennta overskrifta mi Når sender dere julekortene?
Gjest hjCa Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 ca 8-10 dager før jul. Noen får nyårskort også.
nostalgia Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Huff... det var bra du minte meg på det! jeg sender de alltid i siste liten (sannsyneligvis ofte litt for sent) slik at de nok som oftest blir romjulskort... Skal prøve å skjerpe meg i år!! Har i allefall fått kjøpt kortene da A.
Frk Doodad Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Prøver å sende dem relativt tidlig i desember, hvis jeg venter for lenge har det en tendens til å bli veldig stress også får jeg dem ikke avgårde før julaften. Har ikke sendt årets kort ennå, men det er fordi det er forsinket fra Euro Foto.....
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Jeg pleier også å være tidlig ute. Rett og slett for å spare meg selv for stress. Så bare de blir ferdige fra fotografen skal jeg sette meg ned og skrive på dem.
Gjest Sabia Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Skrev ferdig det siste kortet igår, så tenkte jeg skulle levere hele bunka på posten idag Utrolig DEILIG å være ferdig!!!!!!!!!
Arkana Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 De som skal til utlandet sendes i begynnelsen av desember. De som skal til ulike steder i Norge sendes i midten av desember.
Gjest Madeline Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 Jeg pleier også å være tidlig ute. Rett og slett for å spare meg selv for stress. ← Jeg er også alltid tidlig ute. Som regel sender jeg de mellom 1-10 des. Nå må jeg forresten se å skrive på alle kortene slik at jeg får sent de snart.
NIKI Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har ikke sendt noe særlig med julekort før, men tenkte jeg skulle sende den sånn i midten av desember. Kanskje jeg får begynne å skrive dem, så jeg slipper å stresse sånn for å rekke det i siste stund.... som alt annet
rugrat Skrevet 5. desember 2005 #12 Skrevet 5. desember 2005 Jeg begynner å sende julekort på slutten av denne uka, og SKAL ha sendt alle innen neste uke er omme.
SissiB Skrevet 5. desember 2005 #13 Skrevet 5. desember 2005 Tenkte jeg skulle ned til fotobutikken og hente dem i morgen, så da er det bare å sette seg ned og skrive og få dem sendt.
Krista83 Skrevet 6. desember 2005 #14 Skrevet 6. desember 2005 Kan jo være lurt å sende dem ganske tidlig, slik at de som får julekort av deg kanskje finner på å sende ett tilbake??? Mine er under produsering innimellom jobb og skole, blir ferdige så snart jeg er ferdig med skoleoppgaven jeg holder på å skrive...
NullHull Skrevet 6. desember 2005 #15 Skrevet 6. desember 2005 (endret) Kan jo være lurt å sende dem ganske tidlig, slik at de som får julekort av deg kanskje finner på å sende ett tilbake??? ← Uff da! Høres nå litt snevert ut i mine ører, at det er folk som faktisk sitter og venter på å få julekort, før de selv sender noen tilbake? Nei, jeg sender nå til de jeg føler det er helt naturlig å sende til, og starter omtrent 14 dager før jul (foruten til de som bor utenlands). Endret 6. desember 2005 av NullHull
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 sender de til helgå.. 9/10 liker og være tidligt ute med det
Krista83 Skrevet 7. desember 2005 #17 Skrevet 7. desember 2005 Jeg får sender selv alltid mange flere julekort enn det jeg får, sånn er det alltid, selv om det er de samme som får år etter år.. hvirdan er det med dere andre??
Arkana Skrevet 7. desember 2005 #18 Skrevet 7. desember 2005 Jeg får sender selv alltid mange flere julekort enn det jeg får, sånn er det alltid, selv om det er de samme som får år etter år.. hvirdan er det med dere andre?? ← Hadde det sånn før, sendte flere kort enn jeg fikk. Men til slutt bestemte jeg meg bare for å kutte ut de som jeg aldri fikk kort fra, selv om jeg hadde sendt til dem år etter år. Det er jo ikke slik at man sender kort kun for å få igjen, men når andre mennesker tydeligvis ikke vil ta seg bryet med å sende en julehilsen er jo det et signal til meg om at jeg kanskje ikke burde ta meg bryet heller. Det bør jo være sånn noenlunde gjensidig. Jeg kan godt forstå at noen ett år kanskje ikke rakk/orket å sende julekort, pga flytting, dødsfall i familien, barnefødsel, sykdom eller annet, men etter flere år uten et pip så gidder jeg ikke mer. Nå sender og får jeg akkurat like mange kort.
Gjest Madeline Skrevet 7. desember 2005 #19 Skrevet 7. desember 2005 Jeg sente alle julekortene i dag.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #20 Skrevet 7. desember 2005 Hadde det sånn før, sendte flere kort enn jeg fikk. Men til slutt bestemte jeg meg bare for å kutte ut de som jeg aldri fikk kort fra, selv om jeg hadde sendt til dem år etter år. Det er jo ikke slik at man sender kort kun for å få igjen, men når andre mennesker tydeligvis ikke vil ta seg bryet med å sende en julehilsen er jo det et signal til meg om at jeg kanskje ikke burde ta meg bryet heller. Det bør jo være sånn noenlunde gjensidig. Jeg kan godt forstå at noen ett år kanskje ikke rakk/orket å sende julekort, pga flytting, dødsfall i familien, barnefødsel, sykdom eller annet, men etter flere år uten et pip så gidder jeg ikke mer. Nå sender og får jeg akkurat like mange kort. ← Jeg har også kuttet ut en del, men sender fortsatt til noen tanter og onkler som jeg ikke får tilbake fra. Det gjør meg ingen ting at jeg ikke får kort fra dem. Jeg sender til dem for å vise at jeg tenker på dem, og så får de se hvor store barna har blitt, blir ikke så ofte de ser dem. Så svaret mitt blir at jeg sender flere enn jeg får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå