AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har hatt en hemmelig venn siden tennårene. Det er ikke mitt behov at det er hemmelig, det er hans ønske. Vi har i perioder i voksenlivet også vært elskere, selv om det var andre patnere innvolvert. Han har alltid hatt en stor plass i mitt indre liv,og han har vært blant de aller viktigste personene i livet mitt. Vi (mest han) har sklidd fra hverandre eller tatt litt avstand i perioder, men vi har alltid kommet tilbake til hverandre. Denne relasjonen har gitt meg mye, men den har også tatt fra meg enormt mye. Han har alltid vært og er viktig for meg. I de 21 årene jeg har kjent han har jeg i de periodene vi ikke har hatt kontakt av ulike grunner, alltid tenkt at dette er ikke slutten, han kommer tilbake, eller jeg skal ta kontakt med han på nytt, eller det kommer tilå skje noe i fremtiden. Det har vist seg å stemme. De siste månedene vil jeg si at vi har hatt det bedre enn noen gang. Vi har blitt kjent på et enda dypere nivå og vi er mer åpne og ærligere med hverandre. Vi kan snakke litt om fortiden, følelser og dagligdagseting som har stor betydning for meg. Jeg har hatt mange ubesvarte spørsmål som nå er besvart. I det siste har jeg hatt en følelse av at dette er slutten på relasjonen. Kanskje en av oss dør eller det av andre årsaker blir det brudd i kontakten. Det er iallefall en god slutt med tanke på hvor vi er nå, samtidig er det vondt når vi er blitt så åpne med hverandre, og et stort tap siden han har hatt så stor plass i livet mitt. Bør jeg forberede meg på at dette er slutten, og få sagt og gjort de siste tingene jeg ønsker, eller er det det paranoide hodet mitt som fucker med meg, siden jeg ikke er vant til at det går så bra i livet mitt? Anonymkode: 471c0...ab4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Del Skrevet 31. oktober 2022 Han trekker seg unna fordi han har gjort ting som er straffbart, med deg. Anonymkode: f9caa...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 20.56): Han trekker seg unna fordi han har gjort ting som er straffbart, med deg. Anonymkode: f9caa...4a0 Takk for svar! Jeg har faktisk fryktet at han har gjort noe som er straffbart. Vet du hva det er? Kommer jeg til å oppdage det? Kommer han til å måtte stå til ansvar for det han har gjort? Anonymkode: 471c0...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Del Skrevet 2. november 2022 Det blir krig, dere skal dø begge to. + han klarer ikke å å gi slipp på andre elskere. Anonymkode: 8a214...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå