Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ønsker meg for det meste harde pakker - men blir glad for myke også ;)

Jeg har ikke ønsket meg noe i år, men blir veldig glad hvis jeg f. eks får: bøker, CD'er, vegg-kalender og dagbok/avtalebok. Malesaker og fine journaler/notatbøker og skissebøker/malepapir er heller ikke å forakte... ;)

men, jeg blir glad for det meste, jeg - så lenge det ikke er porselens-pynteting!! :overrasket::ler:

A.

Skrevet

Fred, snille barn, harmoni..... osv

he he he

Alvorlig: Ønsker meg myke pakker. (trenger nye klær)

men aller mest en rolig (jobben har en tendens til å bli med overalt hvor jeg er tid eller sted), fin og koselig jul

med ønske om at alle jeg har kjære får det samme.

Det som ligge under treet er gitt med omtanke og derfor blir jeg glad for dem alle.

Skrevet

Harde pakker, som fex parfymen Promesse fra Cacharel......... :sjarmor:

Skrevet

må innrømme det går i harde pakker... digitalt speilreflekskamera, ekstern harddisk og sånt.

mye pakker til meg bør komme i flat form a`la gavekort så jeg selv kan plukke det jeg liker ;)

Skrevet

Flest harde.

men jeg hadde ikke blitt lei meg for noen myke heller. trenger litt nye klær

Skrevet

Myke/harde, alt ettersom hva man kaller det; jeg ønsker meg for det meste gavekort, siden jeg drar hjem i julen, til kjærestens familie for nyttår og ned igjen etter det. ;-)

Skrevet

Begge deler, men gjerne harde pakker..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Begge deler, faktisk, men mest harde pakker. Mp3-spiller, skotørker, cder mm, og kanskje en myk med et lekkert undertøysett fra min kjære. ;)

Skrevet

hmm

Harde pakker med kaffemaskin, parfyme, smykker, og noen flate med gavekort i favorittbutikkene.

Trenger nemlig desperat klær, men det vil jeg helst kjøpe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...