EliseNordfra Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Hamsteren vår, Josefine, døde i dag... Barna tok det fint,heldigvis! Jeg har ikke lyst på ny Hamster, men derimot et Marsvin, da jeg ser det er anbefalt som husdyr for barn foran Hamster ol. Hamsteren er jo ganske kjedelig,som sover det meste av dagen,å herjer villt om natta Men nå lurer jeg på om det er noen her som har linker til sider med utstyr og sånn til Marsvin ?!?!? Hadde vært kjekt om noen vet om noen linker
Gjest Piper Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 http://www.dyrewebben.no/faktasidene/marsvin/
iss Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har hatt marsvin og fikk også marsvin unger.. Marsvin er nok et bedre dyr å ha en hamster, for et marsvin liker kos! Marsvina får man ofte også mer respons fra, for eksempel begynte våres å hyle når hun hørte isboksen (Vi pleide å putte maten i en isboks og så gå inn til henne...) Hun hørte også lyden av plastiken rundt salaten. Vår var ofte oppe og koste, vi hadde henne alltid i et håndkle, fordi de ofte tisser og bæsjer. Men med et håndle er det ikke noe problem. Det er også viktig at de får høy, kraftfor og grønnsaker!! Det finnes flere ting de ikke kan spise, som for eksempel kål. Det tåler de ikke. Men alt dette finner du sikkert på internett.. Og jeg vil anbefale deg å kjøpe det største buret! Det kjempestore! Jeg merket at mitt marsvin trivdes utrolig mye bedre da det fikk litt større plass og kunne løpe og hoppe inne i buret sitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå