Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er helt "elektrisk" om dagen. :ler: :-?

Noen råååd? Gode produkter?? Et eller anna?? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en god balsam. Ta en hårkur en gang iblant.

Unngå å trekke gensere (spesielt ullgensre) over hodet, men hold genserhalsen åpen når den skal over hodet.

Sørg for at luften er fuktig hjemme nå når ovnene går for fullt; kjøp deg luftfukter eller sett fram skåler med vann ved ovnene.

Skrevet

Ta litt spray i håret :) Har selv problemer med e.h, og bruker å ta vann, men det tar ikke lange tiden før det blir elektrisk igjen. Bruker nå hårstrikk- hjelper!!!

Skrevet

Jeg sprayer og hårstrikker - tro meg. :wink:

Skrevet

Min erfarine er at spray og hårstrikker gjør håret mer elektrisk.

Spray når den vaskes ut; den gjør håret tørt og sprøtt.

Hårstrikker fordi da må håret grees så mye; som igjen gjør håret mer elektrisk.

Glemte å skrive ikke føhne håret; la det tørke naturlig så ofte du har sjanse. Bruk andre stylingprodukter enn spray - det beste er en flytende voks, etter min mening. Men det kommer jo helt an på hva slags frisyre du har og hvordan du liker å style håret.

Hva med å prøve en leave-in balsam?

Skrevet

Mine erfaringer med voks er at håret virker fett, det vil jeg ikke ha noe av :wink: Noen vokser å anbefale da??

Leave-in balsam...hmm ja, kanskje jeg skal prøve det :)

Jeg har forresten langt hår.

Skrevet

Voksen jeg har brukt er fra TIGI (deres produkter er ikke testet på dyr); de lager en serie med hårprodukter som heter "Bed Head". Denne voksen er grønnturkis på farge (den setter ikke farge på håret altså :wink: ) og helt flytende (husker ikke selve produktnavnet). Jeg synes den er toppers; den gir ikke bare en vokset look som andre voks, men er mer et stylingprodukt på linje med en gelè.

Skrevet

Matt Wax fra Wella er god om man ikke tar for mye i håret :) Men den lukter ganske sterkt da.

Skrevet

Takk for gode tips. :)

Merkelig nok er det mest på jobb at det ser ut som at jeg har fått støt :evil:

Skrevet

Tiiihhiiiii, du skulle sett det bilde jeg har av deg i hodet nå :ler::ler:

Skrevet

Tviiiler ikke!!! :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...