Midnattsol Skrevet 23. oktober 2002 #1 Skrevet 23. oktober 2002 Håret mitt er helt "elektrisk" om dagen. :-? Noen råååd? Gode produkter?? Et eller anna??
Gjest Kinga Skrevet 23. oktober 2002 #2 Skrevet 23. oktober 2002 Bruk en god balsam. Ta en hårkur en gang iblant. Unngå å trekke gensere (spesielt ullgensre) over hodet, men hold genserhalsen åpen når den skal over hodet. Sørg for at luften er fuktig hjemme nå når ovnene går for fullt; kjøp deg luftfukter eller sett fram skåler med vann ved ovnene.
Dragsund Skrevet 25. oktober 2002 #3 Skrevet 25. oktober 2002 Ta litt spray i håret Har selv problemer med e.h, og bruker å ta vann, men det tar ikke lange tiden før det blir elektrisk igjen. Bruker nå hårstrikk- hjelper!!!
Midnattsol Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg sprayer og hårstrikker - tro meg.
Gjest Kinga Skrevet 25. oktober 2002 #5 Skrevet 25. oktober 2002 Min erfarine er at spray og hårstrikker gjør håret mer elektrisk. Spray når den vaskes ut; den gjør håret tørt og sprøtt. Hårstrikker fordi da må håret grees så mye; som igjen gjør håret mer elektrisk. Glemte å skrive ikke føhne håret; la det tørke naturlig så ofte du har sjanse. Bruk andre stylingprodukter enn spray - det beste er en flytende voks, etter min mening. Men det kommer jo helt an på hva slags frisyre du har og hvordan du liker å style håret. Hva med å prøve en leave-in balsam?
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2002 Mine erfaringer med voks er at håret virker fett, det vil jeg ikke ha noe av Noen vokser å anbefale da?? Leave-in balsam...hmm ja, kanskje jeg skal prøve det Jeg har forresten langt hår.
Gjest Kinga Skrevet 3. november 2002 #7 Skrevet 3. november 2002 Voksen jeg har brukt er fra TIGI (deres produkter er ikke testet på dyr); de lager en serie med hårprodukter som heter "Bed Head". Denne voksen er grønnturkis på farge (den setter ikke farge på håret altså ) og helt flytende (husker ikke selve produktnavnet). Jeg synes den er toppers; den gir ikke bare en vokset look som andre voks, men er mer et stylingprodukt på linje med en gelè.
starie Skrevet 3. november 2002 #8 Skrevet 3. november 2002 Matt Wax fra Wella er god om man ikke tar for mye i håret Men den lukter ganske sterkt da.
Midnattsol Skrevet 3. november 2002 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2002 Takk for gode tips. Merkelig nok er det mest på jobb at det ser ut som at jeg har fått støt :evil:
Thea Skrevet 3. november 2002 #10 Skrevet 3. november 2002 Tiiihhiiiii, du skulle sett det bilde jeg har av deg i hodet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå