Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er fullstendig i sjokktilstand.

ringte typen min for å høre hva han holdt på med, og fikk til svar at han var på vei på kino sammen med to venninner av han (den ene er hans eks) og en kompis.... :overrasket:

han hadde ikke kommet på å spørre om jeg ville bli med?????????!!!!!! :overrasket: det var en glipp, og han beklaget! og om jeg hadde tenkt å gjøre et stort nummer ut av det?....

Jeg er målløs. Noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har flere ganger funnet på ting sammen med vennene mine, uten å invitere kjæresten. Syns ikke det er noe rart med det. For meg er det viktig å tilbringe kvalitetstid sammen med venner selv om jeg er forelsket!

Tror ikke du skal ta dette altfor tungt.

WG :)

Skrevet

trådstarter her.

Sammen med venner som var ekser? Vi er nesten aldri sammen for tiden pga at han må jobbe mye, og når han først skal komme seg ut av huset og finne på noe moro "glemmer" han å invitere meg? Vi har ikke vært sammen lenge heller...

Skrevet

Ville snakket med han jeg, før det blir for stor sak av det. Ikke sikkert han har tenkt så mye over det, kanskje det var tatt helt på sparket.

Skrevet

meg igjen....

joda det var tatt på sparket. De hadde bestillt fire billetter og lurte på om han ville bli med, men hallo?

Ingen som hadde blitt såret av dette?

Skrevet (endret)

Hei igjen!

Hadde du forklart litt mer om situasjonen, ville nok svaret mitt vært et helt annet.

Har en venninne som gikk igjennom akkurat det samme som deg. Hun kom langt ned på prioriteringslista. Hun avsluttet forholdet ganske kjapt.

Enten finner du deg i det, ellers så gjør du det ikke. Snakk med ham og fortell ham akkurat hva du føler. Hvis han forandrer seg, kjempefint. Hvis ikke... Ja, du skjønner.. Uansett er det viktig at du ikke overreagerer!

Tvi tvi!

WG

Endret av Working Girl
Skrevet

Tusen hjertelig takk.

skal prøve å ikke overreagere, men blir så provosert... skal holde meg kald og rolig og prøve å forklare hvordan jeg føler det. Vil han ikke forstå kan jeg ikke se at jeg skal fortsette å være laveste prioritet særlig lenge. Er vel ikke sånn at man skal måtte tigge og be om oppmerksomhet fra sin egen kjæreste? Nei takk. Vi er forresten det jeg vil betegne som voksne begge to, dette er altså ikke noe sånn "fjortisgreie" selv om det kanskje kan virke sånn....

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Jeg forstår godt at du blir litt snurt, jeg! Venner er ok, men ingen ekskjærester. Neitakk, har null tolleranse for ekser. Null! Sett deg i respekt, jente. Lykke til..

Skrevet
meg igjen....

joda det var tatt på sparket. De hadde bestillt fire billetter og lurte på om han ville bli med, men hallo?

Ingen som hadde blitt såret av dette?

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å ikke ta denne lille saken så tungt.

Husk at mange gutter får kvelningsfornemmelser om de ikke får lov å gjøre ting uten at dama er med.

Neste gang får du helt sikkert bli med. :)

Skrevet

Men hvis de som ba kjæresten din med, bare hadde fire billetter, skulle han da bedt deg med og håpt at det gikk an for deg å få sete i nærheten av de andre, eller skulle han bedt noen av de andre om å ikke gå, fordi han ville ha dama med? Eller skulle han latt være å gå på kino, selv om han tydeligvis hadde lyst til å gå, og heller tasset hjem til deg?

Er det et nystartet forhold, kan det hende at han ikke er vant til å sette dine behov først ;)

Skrevet

mulig det er en glipp men ta det opp med han. jeg avsluttet et forhold nylig der jeg var langt nede på pri-listen og alt og alle kom foran meg - avtaler med meg var til for å brytes!

Skrevet

Selv om du kanskje er den som betyr mest i livet hans, så vil du aldri kunne oppfylle alle hans behov. Og han vil ikke kunne fylle alle dine. Han trenger også å tilbringe tid med venner uten at du er tilstede. Det betyr ikke at han bortprioriterer deg, det betyr bare at han trenger andre mennesker i tillegg. At han var på kino sammen med et par ekser hadde jeg ikke reagert på.

Skrevet

Jeg er ingen hysterisk dame med eiertrang, men liker ikke å bli behandlet respektløst. Etter kinoen ringte han ikke, og når jeg ringte han (èn gang) så tok han ikke telefonen. Dette er ikke sånn man behandler folk man er glad i etter min mening. Vi er jo ikke 15 år heller da.

Jeg skjønner bare ikke tankegangen.

Skrevet
Jeg er ingen hysterisk dame med eiertrang, men liker ikke å bli behandlet respektløst. Etter kinoen ringte han ikke, og når jeg ringte han (èn gang) så tok han ikke telefonen. Dette er ikke sånn man behandler folk man er glad i etter min mening. Vi er jo ikke 15 år heller da.

Jeg skjønner bare ikke tankegangen.

Jeg tenker nok ikke på samme måte som deg, og hadde ikke funnet dette respektløst. Og hvorfor skulle han ringe deg etter kinoen? Hadde dere en avtale om det? Hvis ikke så ser jeg ingen grunn til å reagere på dette. At han ikke tok telefonen da du ringte kan skyldes mye, kanskje han trengte litt tid til å summe seg, eller "psyke seg opp", hvis han forventet negative reaksjoner fra deg? Kanskje han ikke hørte den? Og kanskje han valgte å ikke ta den fordi han ikke ønsket noen samtale der og da? Jeg kunne godt ha gjort det samme mot en jeg er glad i, det betyr ikke at jeg ikke bryr meg, men at jeg ikke føler for å prate med vedkommende akkurat da.

Skrevet

Han sa at han skulle ringe meg. Og jeg forventer at folk gjør det de sier at de skal gjøre. Er det for mye å forvente? Er vel ikke som at jeg stiller umenneskelig høye krav heller da... Ærlig talt.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Særlig du kommer til å klare å holde deg kald og rolig :-) du er jo helt på styr allerede. Det var en impulsiv kinotur med venner, ta deg sammen.

Skrevet

Synes ikke du stiller for høye krav når du forventer at han skal ringe når det er avtalt...

Det er mulig han er en type som er slepphendt med å holde avtaler. Jeg ville ikke satset videre på et slikt forhold, da avtalebrudd er respektløst.

Skrevet

Å glemme å ringe selv om man har lovet det, er en glipp jeg tror de fleste her inne har opplevd å gjøre selv. Jeg har gjort det, og vedkommende har ikke gjort det slutt fordi, og jeg har heller ikke gjort det slutt selv om min kjære har glemt å ringe meg. Det kan skje at man glemmer, og det kan komme noe i veien.

Jeg hadde ikke likt at typen dro på kino sammen med exer alene, men når det er flere venner som drar i lag, og han får tilbud om å være med, så må han da få lov.

Du sier han jobber mye og at dere nesten ikke får sett hverandre. Men hvor mye ser han egentli vennene sine da? Skal han bare være sammen med deg når han har fri liksom?

Skrevet

vet du; jeg skjønner deg veldig godt. jeg tror ikke du vil at han skal kun være med deg, at han ikke skal få ha vennetid. men; det kan være sårt og føle seg tilsidesatt når en er forelsket og ser hverandre lite. synes faktisk han burde hatt litt mer gangsyn - han kunne hørt om du ville være med eller i det minste hørt om det var OK for deg - og kanskje heller møtt deg etterpå?

Skrevet

Ja, han burde tatt litt mer hensyn. Man kan jo ikke være helt bevisstløs heller... Tenke litt på andres følelser går faktisk an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...