Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 OK, da gjør vi det sånn: Jeg sier navnet på en gjest, og så skal dere bestemme hvordan h*n ser ut. Først ut er: TRÅDSTARTER
Gjest Bellatrix Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 H*n er slank, men litt overvektig. Og så han h*n langt lyst hår, med litt krøller i. Tror h*n har blå/brune øyne. Et av hvert.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Jeg ser for meg at h*n er såkalt tynnfet (tynne ben, men kvapsete mage, utrent) og har måne. Bruker litt umoderne briller, i hovedsak fordi linser er for dyrt. Buksa fra SparKjøp kunne passet bedre, men det skjules til en viss grad av den slitne, oversizede mohairgenseren.
Gjest Bonita Mamacita Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 Høy og mørk. Langt hår med småkrusete krøller. Bred nese, store lepper, brune øyne. Har aldri brukt BH, selv om det nok hadde vært lurt.
Gjest LoisLane Skrevet 6. desember 2005 #5 Skrevet 6. desember 2005 Tynn som en tråd, og med litt stikkende øyne. Så ut av vinduet på hele ungdomsskolen.
Gjest Miloine Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hvorfor gjette, dette har du selv sagt om deg selv i en annen tråd 187/80 Kort (4 mm), mørkt hår 2 øyne, brune. Tomt blikk. Firkantlegger (gammel fotballskade) 1 blå negl, 19 vanlige 4-pack (ingen vil tro at jeg har sixpack, så jeg prøver en litt mindre overdrivelse) ...med andre ord HELSKJØNN, selv om du i en annen tråd har sagt at avatar bilde er deg da,så jeg vet ikke helt Endret 6. desember 2005 av Miloine
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 Hvorfor gjette, dette har du selv sagt om deg selv i en annen tråd 187/80 Kort (4 mm), mørkt hår 2 øyne, brune. Tomt blikk. Firkantlegger (gammel fotballskade) 1 blå negl, 19 vanlige 4-pack (ingen vil tro at jeg har sixpack, så jeg prøver en litt mindre overdrivelse) ...med andre ord HELSKJØNN, selv om du i en annen tråd har sagt at avatar bilde er deg da,så jeg vet ikke helt ← For ordens skyld; jeg mente gjesten trådstarter. Av alle svarene, inklusive mitt eget, ser jeg jo at det er meg dere har forsøkt å beskrive. Så vi kan prøve igjen. Altså: Beskriv gjest, som senere i tråden heter gjest trådstarter
Gjest Bonita Mamacita Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Jeg står fast ved den tidligere beskrivelsen.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Jeg står fast ved den tidligere beskrivelsen. ← Det gjør jeg også, etter nøye vurdering.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 For ordens skyld; jeg mente gjesten trådstarter. Av alle svarene, inklusive mitt eget, ser jeg jo at det er meg dere har forsøkt å beskrive. Så vi kan prøve igjen. Altså: Beskriv gjest, som senere i tråden heter gjest trådstarter ← Å, ja...hvorfor logget du deg ikke inn som gjest da Gjest er kjempefeig sikker en med masse kviser store colabånn briller og dirigentsveis h*n er litt tykk og går med høyvannsbukser.
Snabelsnuppa Skrevet 7. desember 2005 #11 Skrevet 7. desember 2005 Stakkars gjest! Jeg tror nok h*n må få seg en make over og registrere seg på KG skal h*n få noen respekt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå