Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Hvordan gjør jeg det? Får jo ikke sendt det og det sier at jeg må skrive inn passord, men jeg har jo ikke passord??
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Ja, det jeg gjør, men den ber om passord. Gjort det før med en annen telefon og da funket det, men ikke med denne.
Chiquita Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 og du har mms-oppsettet klart på tlf vil jeg anta... Nei desverre - da kan jeg ikke hjelpe deg
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Det er det samme passordet som du har fått av epostleverandøren din.
~sikka~ Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Det er det samme passordet som du har fått av epostleverandøren din. ← Ikke når man sender som MMS - det er hvis man sender som epost. Du har sikkert bare ikke lagt inn innstillingene til MMS riktig. Får du til å sende MMS til telefoner? Send en sms med teksten MMS til 1989 så får du innstillingene tilsendt. (hvis du har netcom) Lagre dem og slå tlf av og på så skal det funke.
~sikka~ Skrevet 5. desember 2005 #9 Skrevet 5. desember 2005 Funker ikke enda. ← Neivel - og hva har du gjort for å prøve å fikse det? Vanskelig å forsøke å hjelpe deg når man ikke vet det.... Du kan jo evt kontakte telefonoperatøren din og spørre dem om du mangler noe på abonnementet ditt. Men nå vet jeg jo ikke om vanlig mms funker for deg eller ikke siden du ikke svarte på mitt forrige innlegg..
Gjest gjest Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Ikke når man sender som MMS - det er hvis man sender som epost. Du har sikkert bare ikke lagt inn innstillingene til MMS riktig. Får du til å sende MMS til telefoner? Send en sms med teksten MMS til 1989 så får du innstillingene tilsendt. (hvis du har netcom) Lagre dem og slå tlf av og på så skal det funke. ← ny gjest her! gjorde som du sa,men fikk til svar at lagringene ikke kan gjøres pga profil bla-bla.fikk ikke med meg hva det sto før det var borte.men det er vel innstillingen på tlf jeg må gjøre noe med.har sony erikson k500,tror jeg... kan du fortsatt hjelpe?
~sikka~ Skrevet 5. desember 2005 #11 Skrevet 5. desember 2005 ny gjest her! gjorde som du sa,men fikk til svar at lagringene ikke kan gjøres pga profil bla-bla.fikk ikke med meg hva det sto før det var borte.men det er vel innstillingen på tlf jeg må gjøre noe med.har sony erikson k500,tror jeg... kan du fortsatt hjelpe? ← Hei. Vet ikke helt hva den feilmeldingen du fikk gikk ut på, så vanskelig å vite hva som bør gjøres. Ta med deg telefonen til en eller annen mobilforhandler og de vil hjelpe deg på null komma niks. Kanksje den mangler software oppgradering eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå