Charmina Skrevet 11. desember 2005 #21 Skrevet 11. desember 2005 Jeg synes faktisk han ligner masse på mammaen sin også jeg.................... Utrolig søt da som de fleste små babyer! Ser jo at han ligner på pappaen også da, men som sagt jeg ser mye av mammaen også. Rart egentlig hvor forskjelleig man ser slikt
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #23 Skrevet 13. desember 2005 syns barnet ligner på en gammel mann,ser ut som han har grått hår på sidene og måne.. va kansje stygg den
Holly Hobbie Skrevet 16. desember 2005 #24 Skrevet 16. desember 2005 til siste gjest - det er jo noe i det - smaa barn og veldig gamle har en del felles, faktisk!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #25 Skrevet 16. desember 2005 Det er livets sirkel det-man går fra å være liten og pleietrengende,til å bli gammel (og liten) og pleietrengende.Ganske rørende,egentlig.
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2005 #26 Skrevet 16. desember 2005 Vet ikke om jeg vil se det som særlig rørende den dagen jeg selv blir pleietrengende
Gjest Pet Skrevet 17. desember 2005 #27 Skrevet 17. desember 2005 Han er da den peneste av de kongelig barna som nyfødt hittil. Helt skjønn, rene, fine trekk, tror han kommer til å bli en veldig pen mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå