Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Tenkte bare jeg skulle nevne det, siden alle andre snakker om Mette Marit.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Tenkte bare jeg skulle nevne det, siden alle andre snakker om Mette Marit. ← Sikker på at Haakon er faren?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Jeg antar at media såvidt hadde nevnt det dersom det var grunn til tvil.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg antar at media såvidt hadde nevnt det dersom det var grunn til tvil. ← Tvilen om at Haakon 7. var far til Olav, kom 100 år etter. Denne nyheten ventes å komme rundt neste århundreskifte. Endret 4. desember 2005 av Rattleshake
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Har dere sett bildene av den lille sønnen da? han virket så liten og tøff! og han ligner myyyyyyyye på haakon, det blir nok en søt liten kjekkas dette ja!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Har dere sett bildene av den lille sønnen da? han virket så liten og tøff! og han ligner myyyyyyyye på haakon, det blir nok en søt liten kjekkas dette ja! ← Kong Harald som har vært borti?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #7 Skrevet 4. desember 2005 Sikker på at Ari ikke har hatt en snabel med i spillet?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #8 Skrevet 4. desember 2005 det var vel strengt tatt Mette Marit som fikk baby.... Menn kan som kjent ikke få barn....
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #9 Skrevet 4. desember 2005 Kvinner kan som kjent ikke få barn uten et par svømmere fra en mann, gjest.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Kvinner kan som kjent ikke få barn uten et par svømmere fra en mann, gjest. ← Stemmer det, men det er fremdeles dama som får barnet da... En mann får ikke barn. Han blir far. Ei dame får barn, og blir mor
Gjest Vindelspev Skrevet 5. desember 2005 #12 Skrevet 5. desember 2005 Stemmer det, men det er fremdeles dama som får barnet da... En mann får ikke barn. Han blir far. Ei dame får barn, og blir mor ← Tull. Dama føder barnet, men mannen får barn likefullt.
tuji Skrevet 5. desember 2005 #13 Skrevet 5. desember 2005 Her er det tydeligvis ingen som har sett "Junior" med Arnold Schwarzenegger.
Gjest Vindelspev Skrevet 5. desember 2005 #14 Skrevet 5. desember 2005 Her er det tydeligvis ingen som har sett "Junior" med Arnold Schwarzenegger. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå