Gå til innhold

Rødt flagg at mann skriver at han er "svært sterk psykisk og mentalt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det litt voldsomt?

Anonymkode: e75c7...c5b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Helt unødvendig å ta med, på lik linje med "jeg er en veldig snill fyr". 

Anonymkode: 6b958...17c

• Liker 8
Skrevet

Ja man skal ikke beskrive seg sånn,ndet et opptil andre å beskrive end egenskaper på den måten, snill omtenksom sterk hjelpsom osv.

Menn som skriver "snill gutt" om seg selv har vært så det motsatte som det bare kan fås. Og legger de til at de hater drama, så vet du at du får de største ekleste krangle fantene som finnes 

Anonymkode: f2bd8...7a6

• Liker 4
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det spørs jo litt hva han legger i det, men jeg opplever det som litt negativt. I hvert fall har jeg opplevd at de som beskriver seg sånn kan være litt nedlatende mot de som sliter psykisk. Ser litt sort-hvitt på det og det viser manglende forståelse og de fremstår ikke særlig reflektert.

Nå skal jeg ikke påstå at jeg alltid vet hva noen legger i det, men jeg hadde nok ikke sett på det som positivt å skrive det sånn.

Skrevet

Ja jeg ville tenkt at han hadde gått gjennom så mye dritt eller var så drama og intrigeskaper at han hadde skrudd av alle følelsene sine og trodde at det var positivt å være en stein som ikke har følelser 

Anonymkode: fa5b7...ab0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

I en jobbsøknad til forsvaret helt ok, i en datingprofil stort rødt flagg 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Livets harde skole?

Anonymkode: f0da0...32a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I en jobbsøknad til forsvaret helt ok.

Nei det syns jeg ikke. Særlig siden psykisk og mentalt er en og samme ting. 

Anonymkode: 6b958...17c

• Nyttig 1
Skrevet

Han er ikke fra Canada…? 🙈

Anonymkode: d5483...568

Skrevet

Høres ut som han tror det er en konkurranse. En normal psyke er for de fleste helt greit.

Når noen absolutt har behov for å proklamere at de er svært psykiske sterke, tenker jeg at det kanskje ikke er tilfelle, eller at våre definisjoner kan avvike.

Anonymkode: 27645...5be

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres veldig anstrengt ut. Som om han først og fremst forsøker å overbevise seg selv.

Anonymkode: 2be2b...2d4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Blir det litt voldsomt?

Anonymkode: e75c7...c5b

Er han det da? Hvis det er deg som er mannen som lurer på dette,Ts, så:

Jeg betviler dette fordi du spør. Det høres ut som et spørsmål stilt av en usikker mann.

Er du en kvinne: rødt flagg.

Anonymkode: 3f962...ea3

• Liker 1
Skrevet

Sitatet som begynner å bli veldig klisjé i sånne sammenhenger som dette: «Any man who must say I AM THE KING is no true king.»

Anonymkode: 2be2b...2d4

• Nyttig 3
Skrevet

Hva betyr det da? At han aldri viser følelser og stenger alt av negative opplevelser inni seg? En sånn mann hadde ikke jeg giddet, iallfall. Høres skummelt ut den dagen han sprekker.

Anonymkode: ec994...d10

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om ikke helt rødt, så sannsynligvis gult for min del. Oppegående folk har ikke behov for å beskrive seg som sterke eller med andre floskler. Jeg hadde nok styrt litt unna. 

Anonymkode: 440d8...9ea

• Liker 2
Skrevet

Rødt flagg. Psykopat eller livets harde skole 

Anonymkode: 3f0d0...d04

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og frasen «psykisk og mentalt» gir inntrykk av lav utdanning og lav intelligens.. 

Anonymkode: 3f0d0...d04

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde tatt det som at han er et emosjonelt vrak… 

Står det i profilen eller har han skrevet det til deg? 

Anonymkode: 8a9dd...7cf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det største og rødeste flagget er kvinner som overtenker alt.

Anonymkode: 644af...6c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Høres ut som en mann som ikke har møtt særlig med motgang i livet, ikke har kjent på livets bakside og en som har fått mye viljen sin. 

Så hvordan vil han reagere og håndtere det når han møter mye motgang, livets bakside "tar" han og han ikke får viljen sin?

For selv om han nå flyter på en sky i livet så vet alle at slik vil det ikke forbli til evig tid. 

Og for å si det slik... Når det smeller for en slik mann som har høye tanker om seg selv og har fått viljen sin, så smeller det for alle rundt han også.

Endret av Bombasi
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...