Gå til innhold

TPA, DMCA, Palladium........Hele smørja.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

i går kopierte jeg redhat 8.0, og den skal inn i løpet av helga.

har brukt alternative produkter i browser og mail en stund nå, og sider som utelukkende kan sees i ie får bare være. hvis noen fra norsk rikstoto leser dette, så ta et hint! :)

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vet dere hva?!?!!

Nå må dere kvinnfolk slutte å være så lamme i de små hodene deres! Dere er da generellt opptatt av alle "rettighetene" kvinner skal ha ellers i samfunnet. Hvorfor gjelder ikke dette kvinners bruk av datamaskin også? Er dere klar over at dere er i ferd med å kappe hodene av dere selv? Har dere ingen formening om hva frihet, sikkerhet og demokrati er for noe?

Mange av dere sitter daglig ved en datamaskin og stoler blindt på Microsoft og Bill Gates, uten å ane noenting av det som skjer, fordi dere IKKE GIDDER Å LESE ET STYKKE TEKST, SOM IKKE OMHANDLER SMINKE, BRYLLUP OG SEX!!!!

GUD BEVARE MEG VEL!!!!!!!! :evil:

Er det for at, det er JEG (Nullet), som legger det frem for dere - er det derfor dere er ignorante (ja, jeg tror det)? Allt jeg har prøvd å gi dere i denne tråden, er litt fôr for hjernen, slik at DU/DERE kan gjøre dere opp en EGEN mening!!

Dette er det absolutt siste innlegget jeg skriver her på KG! Gidder ikke sitte å skrive inlegg som ingen gidder å svare ordentlig på. Får ofte ikke noe svar eller respons på NOE av det jeg skriver!

Før så hadde jeg da noen "venner" her på KG, men ikke nå lenger - akkurat som om det er et komplott ute å går her.

Synes det er trist med hele greia! :cry:

Rune (Nullet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe galt med de små hodene våre, da, Nullet...

Det har vel heller noe med interesse og gjøre. Jeg tror ikke det er så stor andel av kg's brukere som er like interessert i Linux som det du er... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Herregud Nullet; ro deg ned!

Jeg er jente med IT-utdannelse som mange andre jenter her inne, men jeg må si ærlig at jeg vet ikke hva TCPA eller Palladium er.

Det nok det du prøver å fortelle oss her, men når jeg så DEN lange engelske teksten mistet jeg motet (som de fleste andre her inne...)

Hvorfor ikke fortelle oss hva som står der med dine ord? Fortell oss hvorfor du brenner for dette!

Det nytter ikke å komme med kjeft til oss, da gidder vi alle fall ikke å lese...

Kaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...