Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Ifølge informerte kilder kommer mannen fra Andebu. Det forklarer forsåvidt noe...
Ramy Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Han må virkeli ha fylleangst i dag. Og så på julebordet med jobben da....gjett om han gruer seg til jobb på mandag.....
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 O -M - G! Dette må være det morsomste jeg har lest i år! editerer med selv før jeg går ut: Dette må være noe av det tristeste. Han var sikkert ikke helt frisk i hodet.
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 editerer med selv før jeg går ut: Dette må være noe av det tristeste. Han var sikkert ikke helt frisk i hodet. ← Nettopp. Alkoholen gjør slikt med folk.
Gjest Miloine Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 (endret) ha, ha, dette var jo morsomt da! altså for andre en den personen det gjalt Tenk å våkne opp på cella, spørre vaktene om hva som skjedde i går - og du får vite at du har krangla med en and - en dokke and! gud bedre så pinlig, og jobben som tilskuere + førsteside stoff i en riksdekkende avis - bondeanger. JA. Endret 5. desember 2005 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Hahaha... synes at hele historien er så komisk at det er går mot grensen til søthet! Stakkar fyr! Vi bør sende ham varme tanke i dag.. hihi.. tenk å bli provosert av en ducky! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå