momo Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Vi skal til euro disney i sommer, men lurer på om vi skal være der i 3 eller 4 dager. Vi skal bare være i parken, vi skal ikke gjøre noe annet der. Vi har med oss en jente som da er 5 år gammel. Noen som har vært der, som har en formening om hvor mange dager man bør være der?
Gjest Hel Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Da jeg var der sist gang, i 2000. Var vi i parken fra 10 på morgenen til 11 på kvelden og gikk heeele dagen. Ennå var vi ikke ferdig med å se alt. Så jeg ville vært der minst 3 dager. Det er en del å se utenfor selve parken og.
Gjest Leya Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har vært der to ganger. Men det er lenge siden. Uansett. Første gangen var jeg der en dag. Fikk ikke sett noe omtrent. Andre gangen var vi der to dager og fikk sett litt mer, ca halvparten. ta tre dager i allefall!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Jeg ville tatt fire, dersom dere først drar på tur kun for EuroDisney. Blir litt mindre stress.
momo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2005 Tusen takk for svar, da blir vi nok 4 dager.
Helene Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Jeg var der senest nå i sommer, og har vært der flere ganger tidligere. Disneyland består nå av 2 parker, men Disney Studios har nok ikke så mange aktiviteter for en 5 åring. 3 dager er faktisk nok. Om dere overnatter på et av parkens hoteller i 2 netter, er det inkludert inngang i parkene i 3 dager (ankomstdag, etter 1 overnatting og avreisedag). Om du vil ha mer informasjon og evt kart over parken kan du bare sende meg en pm. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #7 Skrevet 11. desember 2005 Består den av 2 parker?Hva anbefales når man har en 15--og en 16-åring med da? Eller er de generelt for "store"?
Helene Skrevet 11. desember 2005 #8 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Ingen er for store i parkene!!! I sommer var vi 3 voksne og 5 barn i alderen 11-15. Alle storkoste seg, og alle blir barn igjen i parken... Men om dere har mulighet, ta med mange vannflasker. Om sommeren er det varmt der, og vannet må kjøpes på flaske og er kjempedyre i parken. Endret 11. desember 2005 av Helene
Kalorina Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Hvilket selskap anbefaler dere at man reiser med?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Spiller ingen rolle. Ta hvilket som helst flyselskap, det går busser fra flyplassen ut til parkhotellene. Gratis. Gå inn på hjemmesiden til disneyland og bestill overnattingspakke der. Minst like billig som å bestille pakke med fly. Tror det er gratis for barn nå, pga 15 års jubileum. Men det er jkempemye å se, så ta dere god tid. Vi(voksne) var der i 3 dager, og fikk ikke sett alt!
Gjest Tone Lise Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Vi skal til euro disney i sommer, men lurer på om vi skal være der i 3 eller 4 dager. Vi skal bare være i parken, vi skal ikke gjøre noe annet der. Vi har med oss en jente som da er 5 år gammel. Noen som har vært der, som har en formening om hvor mange dager man bør være der? Hei hei Har planer om å reise med familien til euro disney neste sommer. Lurte da på hvor du kjøpte flybil. sam hvor du overnatte. Priser o.l På forhånd takk! Mvh Tone Lise
Sørlandsbrud_09 Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Det heter ikke Euro Disney, men Disneyland Paris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå