Gjest vb Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Hva gjør dere denne søndagen? Vi har bakt. Så har vi dekt bordet med julekopper og juleduk, så nå skal vi ha advendtskaffe med gjester kl 5
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Da har dere gjort mer enn oss Vi har bare tent lys og knasket snop
Malama Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Vi foretok all den julebaksten (bare et slag) og den julematlaginga (b are et pålegg) vi skal i år sist søndag (vi feirer ikke jul her, er bortreist 10-11 dager, derfor trenger vi bare julekosemat FØR jul) så i dag erdet lite sånn adventsopplegg. Vi har selvsagt tent lys, og lagt frem igjen advenstduken vi fant frem sist helg, men som hvna litt borte i løpet v uka. Så har vi rydda litt, vaska masse klær, og laget potetball til middag. Det er favorittmaten til min samboer, og jeg er også kjempeglad i det, så nå skal vi kose oss med god mat snart
Arkana Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg har bakt boller og så vannbakkels til dessert i kveld. Har ikke tent lysene enda, det gjøres etter middag. Har hengt opp julekransen på ytterdøra. Og så har vi vasket leiligheten som vi alltid gjør på søndager, og nå står en kjempegod middag og putrer på komfyren. Endret 4. desember 2005 av Arkana
SissiB Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Tent lys, bakt to sorter julekaker (kakemenn og brune pinner) og laget iskonfekt. Bakte også boller, ettersom vi fikk kaffegjester.
Gjest piaf Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har brent adventlys på bordet foran meg mens jeg har sittet og jobbet mesteparten av dagen... Og mens jeg spiste god middag i kveld, da. Noen bakst blir det foreløpig ikke - av ulike grunner må jeg utsette denslags adventsaktiviteter til siste uken før jul i år.
Piglet Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Tente to av lysene i adventskransen og bakte og spiste cookies. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå