AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Her er det treåringen som for første gang skal gå knask eller knep i gaten vår i morgen og gleder seg veldig. Er det ok for meg å ikke kle meg ut? Anonymkode: 4a25a...f92
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Ja, for syns egentlig hele opplegget er litt pinlig, og da er det ingen som kjenner meg igjen når vi går på tiggerferd i gatene 😅 Anonymkode: fe62d...7ec
Tough cookie Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Selvfølgelig 👻🤡 Endret 30. oktober 2022 av Tough cookie 1
Vera Vinge Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg kler meg selvsagt ut, fordi jeg elsker å kle meg ut! Men helt innafor å ikke gjøre det om man ikke liker det😀 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg gidder ikke å styre med sminke, men tar på meg en heksenese og hatt. Men det er absolutt ikke nødvendig, ser mange foreldre som følger som ikke har noe i det hele tatt. Anonymkode: 1dd69...12f 1
BobbySocks Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 Kler meg selvfølgelig ut, men mange foreldre dropper det, ser jeg.
Sofakona Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har oppblåsbar dino kostyme he he..hadde den på i fjor..jeg ble super populær 🤣 men den var vanskelig å gå med..så jeg får se imorgen 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 Tar på meg noe enkelt og raskt. I år har Nille noen kule klistremerker for ansiktet, så det har jeg tenkt å ha på Syns det er fint for barna å se at foreldre også får på seg noe, de syns det er morsomt. Anonymkode: 1c2b8...ca3 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 Nei, jeg liker ikke Halloween og liker heller ikke å kle meg ut, så det har jeg ikke noe behov for. Ville nok sett annerledes på det hvis alle voksne var utkledt og sminket men da vi gikk i fjor for første gang, så var det flertall av foreldre som ikke hadde kledd seg ut. På Halloweenfest nå i helga var det vel rundt 50-50 av de voksne som hadde gjort noe, vil jeg anslå. Så lenge jenta mi ikke synes det er teit at jeg ikke er så gira på Halloween og ikke gidder ta på meg noe rart eller ekkelt, så går jeg som meg selv. Vi foreldre holder oss uansett litt i bakgrunnen mens barna ringer på. Det er deres kveld, og de kan ha moroa ved å kle seg ut synes jeg. Jeg pleide heller ikke å ha på kjole mens jeg var følge i barnebursdag i barnehagen når jeg tenker på det. Kan ikke huske at noen foreldre da hadde pyntet seg til bursdag. Vet ikke om det er direkte sammenlignbarn, men det er barna som sier knask eller knep, vi voksne liksom bare er følge. Anonymkode: c1149...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, for syns egentlig hele opplegget er litt pinlig, og da er det ingen som kjenner meg igjen når vi går på tiggerferd i gatene 😅 Anonymkode: fe62d...7ec Egentlig ja, men her kjenner alle alle uansett om jeg hadde tatt på maske. 😄 Anonymkode: c1149...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 Ja, det er klart jeg kler meg ut! Dette er jo å dele barnas gleder. og jeg hater Halloween altså. Men dette har blitt barnekultur, så nå har jeg valgt å glede meg over mine barns iver. Anonymkode: 24ea4...cff 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 Selvsagt kler man seg ut! Bare gørrkjedelige surpomper som går surmulende i hverdagsklær bak monsterbarna sine på Halloween. Anonymkode: 7fbb8...e49 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg hater Halloween altså. Jeg også, å de får ingenting her. Helvetes Amerikansk uskikk. Anonymkode: f4a55...e63 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt kler man seg ut! Bare gørrkjedelige surpomper som går surmulende i hverdagsklær bak monsterbarna sine på Halloween. Anonymkode: 7fbb8...e49 Oi litt av en beskrivelse på halvparten av foreldrene i klassen. Jeg er gørrkjedelig surpomp, men tror ikke alle som ikke liker utkledning er det... Anonymkode: c1149...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg også, å de får ingenting her. Helvetes Amerikansk uskikk. Anonymkode: f4a55...e63 Det er noe dritt, men umulig å unngå når man har barn. Blir veldig mye matsvinn ut av det også, siden de åpner på alt godteriet for å smake, men kaster over halvparten. Jeg har en skål innpakket godteri på lur, med god holdbarhet slik at jeg kan bruke restene til påskeegg og godteposer til bursdag, men det er verre med alt de åpner på og som må kastes. Og polyesterdraktene fra Kina som kun blir brukt en gang... Jeg er ikke den mest miljøvennlige her i verden, men synes hele kjøpefesten sender ut veldig feil signaler i 2022. Var sikkert gøy for amerikanerne og irene for noen hundre år siden når de ikke veltet seg i sukker, men nå blir alt så veldig veldig feil. Overflod av alt, før vi går tilbake til å snakke om klimaendringene neste dag. Trist. Føler meg heller ikke komfortabel med alt det kunstige blodet. Synes det er ekkelt, og spesielt barn med blod i ansiktet klarer jeg bare ikke å se på. Tenker på de som har opplevd trafikkulykker og lignende. Må være fryktelig ubehagelig å være vitne til. Vi har gresskar og drakt uten blod, og gleder meg til alt er overstått. Anonymkode: c1149...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #16 Skrevet 30. oktober 2022 Ja, men gjenbruker det samme hvert år. Ikke noe plastræl som kastes - bare svarte klær jeg har fra før og en skjelettmaske. Anonymkode: ded26...b0c 2 1
Fru Uperfekt Skrevet 30. oktober 2022 #17 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg også, å de får ingenting her. Helvetes Amerikansk uskikk. Anonymkode: f4a55...e63 Det er en skikk som stammer fra Irland som amerikanerne har overtatt 1
Fru Uperfekt Skrevet 30. oktober 2022 #18 Skrevet 30. oktober 2022 Ja vi voksne kler oss og ut, til og med den som er hjemme for å dele ut slikk. Nå driver flere sv mine barn på med cos play så det er primært hjemmelagde kostymer og vi har et rikelig utvalg av parykker 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #19 Skrevet 30. oktober 2022 Yikes, jeg henger tydeligvis ikke med. Har ingen intensjoner om å gå ut på kvelden med 4åringen i morgen, er det vanlig så tidlig? 😬 Trodde det var noe bare skolebarn gjorde og er glad jeg slipper noen år til! Gøy med utkledning, men å ringe på og tigge godteri er kun flaut 🙈 Anonymkode: 50479...a10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #20 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Yikes, jeg henger tydeligvis ikke med. Har ingen intensjoner om å gå ut på kvelden med 4åringen i morgen, er det vanlig så tidlig? 😬 Trodde det var noe bare skolebarn gjorde og er glad jeg slipper noen år til! Gøy med utkledning, men å ringe på og tigge godteri er kun flaut 🙈 Anonymkode: 50479...a10 Jeg ser på det som at barna viser frem kostymene sine fremfor at de tigger godteri. Her i gården spiser en av dem ingenting, men syns det er så stas å kle seg opp og gå innom naboene Anonymkode: 1c2b8...ca3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå