AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 føler virkelig jeg har vært en pule dokke alle de årene skulle gått inn i forhold langt tideligere enn nå. alltid tenkt at jeg ikke skulle inn i seriøst forhold før jeg var 35, men gud så i panikk tilstand jeg er i nå. har blitt deprimert og føler jeg ikke fikk noe for "moroa". ser alle venninnene og andre kvinner har noen er som å bli revet i fille stykker. hvorfor fortjener jeg ikke å bli verdsatt jeg også? har vanskligheter med å finne noen. sluttet helt med online dating og fokuserte heller på menn jeg kjenner som er single, men: - han ene er fire år yngre og vil heller ha meg på sidelinjen - han andre er utenlandsk og liker ikke norske kvinner mer enn venn - han har dame, men har ikke noe imot fredagers dersom han har tid - han er 30, men sier han vil heller ha fast forhold med ei på 25 føler det er slutten når det gjelder dating oppmuntring folkens?? Anonymkode: 29a3c...ee5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg fikk første forhold som 29 åring. Syns ikke alderen din eller fortid er noe du skal henge deg opp i Anonymkode: c55ab...8da 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Hva har du dårlig tid med? Anonymkode: b42ab...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk første forhold som 29 åring. Syns ikke alderen din eller fortid er noe du skal henge deg opp i Anonymkode: c55ab...8da motsatt her.. føler alt var enkelt fra 19-23, så begynte ting å bli verre. nesten bare menn eldre enn meg tok kontakt, men gikk sin gang. 25 og opp ble det enda mer illeeeee :(. savner ungheten Anonymkode: 29a3c...ee5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har du dårlig tid med? Anonymkode: b42ab...1c6 ehm kvinne 29? veldig dårlig tid Anonymkode: 29a3c...ee5
Cisco Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 Ja. Nå kan du angre. De mennene du sa nei til da du var yngre har nå funnet seg noen andre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): ehm kvinne 29? veldig dårlig tid Anonymkode: 29a3c...ee5 Absolutt ikke nei. Har minst 10-15 fruktbare år igjen og dessuten er det ikke gitt at hun vil ha barn uansett Anonymkode: c55ab...8da 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ehm kvinne 29? veldig dårlig tid Anonymkode: 29a3c...ee5 Jeg føler alt for mange tar valg av parter under stress, og ofte tar seg til takke med noen de egentlig ikke passer med, fordi de stresser med alder…. Er det ikke viktigere å finne en man kan ha det virkelig godt med resten av livet? Ja takk i pose og sekk, selvfølgelig, man ønsker seg jo alt det bra 😅 Men bare ikke ta et valg basert på at du har dårlig tid! Det er et veldig viktig valg og alt for mange ender opp med å være skilt med delt foreldre ansvar, fordi de stresset. Ja man ser kanskje ikke ut som en snerten 19 åring lenger, men det gjør heller ikke mannfolka på din alder!! 😅 Du vil fortsatt og alltid være attraktiv for menn på din alder. (De som går for 19 åringene uansett har ofte dårlige holdninger du skal holde deg unna). Da jeg selv var i tidlig 20 åra, syntes jeg menn som var 30 så kjempe gamle ut. Nå som jeg selv er 30 år, så ser ikke menn som er 30 år så ille ut 😅 Når du blir 40, så kommer ikke menn som er 40 til å tenke på deg som en gamling. Det er vanligere enn du tror at man vender blikket mot kompiser, når man enten føler at dating livet går dårlig eller at man føler man har dårlig tid. For noen så funker det, men for de fleste ikke. Så det er nok ikke veien å gå… ingen av de mennene du ramser opp burde du slå deg til ro med, for de kan ikke tilby deg det du søker/ønsker. Jeg vet dette er klisje, men det du bør gjøre er å heller sette fokuset innover, istedenfor utover. For da vil du skille deg mer ut. Menn merker godt damer som er nærme 30 åra, single, og stresset over det. Desperasjon eller overdrevent tilgjengelighet er ikke sexy. Det som heller er mer tiltrekkende er en dame med selvtillit som er fornøyd med livet sitt. Enklere sagt enn gjort, når man egentlig ikke er det, men det er viktig å tenke på energien/ viben man sender ut. Å bare tenke over det, være klar og bevist over det, hjelper mye. Lag deg et liv en mann skulle ønske at han kunne være en del av. Det er mer attraktivt enn at man bare sitter på et gjerde på vent til å bli reddet. En mann kan også bli skremt av at han føler at din lykke ligger på hans skuldre. Hva er egentlig viktigst, en mann eller å få barn? Jeg vet det er sammensatt, men bare husk på at alt for mange ender opp i forhold med en mann de ikke er fornøyd med, som påvirker oppdragelsen og opplevelsen av barna. Å finne seg noen man kan starte denne livsopplevelsen med, kan faktisk ødelegge hele opplevelsen av alt… hva hadde vært verst, å ende opp alene eller å ha en familie med en mann man egentlig ikke burde? Å finne seg noen betyr ikke direkte at alt går bra derfra. Dette valget er så viktig, så vær nøye og sett dine verdier og ønsker høyt av valg av partner, ikke la tiden ødelegge det valget 😅 Anonymkode: b42ab...1c6 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg føler alt for mange tar valg av parter under stress, og ofte tar seg til takke med noen de egentlig ikke passer med, fordi de stresser med alder…. Er det ikke viktigere å finne en man kan ha det virkelig godt med resten av livet? Ja takk i pose og sekk, selvfølgelig, man ønsker seg jo alt det bra 😅 Men bare ikke ta et valg basert på at du har dårlig tid! Det er et veldig viktig valg og alt for mange ender opp med å være skilt med delt foreldre ansvar, fordi de stresset. Ja man ser kanskje ikke ut som en snerten 19 åring lenger, men det gjør heller ikke mannfolka på din alder!! 😅 Du vil fortsatt og alltid være attraktiv for menn på din alder. (De som går for 19 åringene uansett har ofte dårlige holdninger du skal holde deg unna). Da jeg selv var i tidlig 20 åra, syntes jeg menn som var 30 så kjempe gamle ut. Nå som jeg selv er 30 år, så ser ikke menn som er 30 år så ille ut 😅 Når du blir 40, så kommer ikke menn som er 40 til å tenke på deg som en gamling. Det er vanligere enn du tror at man vender blikket mot kompiser, når man enten føler at dating livet går dårlig eller at man føler man har dårlig tid. For noen så funker det, men for de fleste ikke. Så det er nok ikke veien å gå… ingen av de mennene du ramser opp burde du slå deg til ro med, for de kan ikke tilby deg det du søker/ønsker. Jeg vet dette er klisje, men det du bør gjøre er å heller sette fokuset innover, istedenfor utover. For da vil du skille deg mer ut. Menn merker godt damer som er nærme 30 åra, single, og stresset over det. Desperasjon eller overdrevent tilgjengelighet er ikke sexy. Det som heller er mer tiltrekkende er en dame med selvtillit som er fornøyd med livet sitt. Enklere sagt enn gjort, når man egentlig ikke er det, men det er viktig å tenke på energien/ viben man sender ut. Å bare tenke over det, være klar og bevist over det, hjelper mye. Lag deg et liv en mann skulle ønske at han kunne være en del av. Det er mer attraktivt enn at man bare sitter på et gjerde på vent til å bli reddet. En mann kan også bli skremt av at han føler at din lykke ligger på hans skuldre. Hva er egentlig viktigst, en mann eller å få barn? Jeg vet det er sammensatt, men bare husk på at alt for mange ender opp i forhold med en mann de ikke er fornøyd med, som påvirker oppdragelsen og opplevelsen av barna. Å finne seg noen man kan starte denne livsopplevelsen med, kan faktisk ødelegge hele opplevelsen av alt… hva hadde vært verst, å ende opp alene eller å ha en familie med en mann man egentlig ikke burde? Å finne seg noen betyr ikke direkte at alt går bra derfra. Dette valget er så viktig, så vær nøye og sett dine verdier og ønsker høyt av valg av partner, ikke la tiden ødelegge det valget 😅 Anonymkode: b42ab...1c6 Tusentakk for oppmuntringen, men sannheten er enda mer brutal. menn holder seg bedre og kan lett få seg yngre kvinner. har en del menn i min krets som også er 30. nesten ingen av dem er sammen med 30 og oppover. de fleste er 25-28. det gjør at vi som er i 30-årene mindre ettertraktet. jeg står liksom sist i køen. jeg begynte å aldres rundt 23 års alderen. mennene som var like gamle som meg så ut som de var 19-20. har prøvd meg på yngre menn. ble sammen med en 20 åring da jeg var 26. det gjorde vondt verre. tok ikke lang tid før han såret meg. skjønte da at jeg ikke var verdt mer enn tidsfordriv. jeg hadde alltid tenkt at jeg skulle slå meg til ro når jeg blir 35 og da også med 35 åring, men pøh som så jeg levde i et illusjon. Anonymkode: 29a3c...ee5 1
Rosakatt Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusentakk for oppmuntringen, men sannheten er enda mer brutal. menn holder seg bedre og kan lett få seg yngre kvinner. har en del menn i min krets som også er 30. nesten ingen av dem er sammen med 30 og oppover. de fleste er 25-28. det gjør at vi som er i 30-årene mindre ettertraktet. jeg står liksom sist i køen. jeg begynte å aldres rundt 23 års alderen. mennene som var like gamle som meg så ut som de var 19-20. har prøvd meg på yngre menn. ble sammen med en 20 åring da jeg var 26. det gjorde vondt verre. tok ikke lang tid før han såret meg. skjønte da at jeg ikke var verdt mer enn tidsfordriv. jeg hadde alltid tenkt at jeg skulle slå meg til ro når jeg blir 35 og da også med 35 åring, men pøh som så jeg levde i et illusjon. Anonymkode: 29a3c...ee5 Øk omgangskretsen din! 😊 Vet det med aldring er vanskelig, å det å ikke føle seg attraktiv, eller bli sjalu på yngre. Men alt det gjør er at du får det verre med deg selv. Tenk på din framtidige 80 år gamle selv, hun vil klappe til deg i ansiktet, fordi du tenker sånn 😅(Er i mot vold) Jeg har følt meg gammel siden jeg fylte 20, nå er jeg 28 og skal slutte å bry meg så mye, bekymringsrynken blir jo alvorlig 😂 Om du kan, kanskje kjøp deg noe lekent og sexy, dans, hva som helst som får deg til å føle deg i det humøret. Livet ditt kan bli et spennende, fint eventyr, om du lar deg selv få leve og føle deg fin ❤️ Så dukker nok mannen din opp 😊 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Var singel til jeg var 31, og kjente vel på litt som deg at jeg hadde hatt det for mye moro de siste årene;) Plutselig klaffa det med en (som var litt yngre), og vi fikk 2 barn sammen. Med fem års mellomrom. Mange som etablerer seg senere og får barn senere! Tenker det er positivt, så har man levd litt før alvoret begynner, hehe. Ikke heng deg opp i alder, slapp av og lev. Så kommer det av seg selv, lykke til! Anonymkode: adedf...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå