Gå til innhold

Noen klarsynte her? Mistet bilnøkkel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

År og dag siden jeg drev å utforsket intuisjonen min, så ta absolutt alt med en klype salt. Var jeg som nevnte eske. Får opp halvlangt lyst hår, krøller, sang "tralalala", en slags eske som enten er rosa i fargen eller har noe rosa oppi seg. 

Får også opp mange farger, usikker på hva det er. Minner enten om en blomst med mange farger, rosemalingaktig, sånn malt bilde med pouring-teknikk, eller noe anet me mye farger. Får også opp kaffetrakter og kaffefilter.

Anonymkode: 5f2bb...24c

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er veldig typisk at man leter etter ting der man pleier å ha de. Leter jeg etter bil nøkkelen, så gjør jeg jo dette i gangen. Men de gangene jeg har rotet den bort, så ligger den på et ulogisk sted. Om det første du gjorde var å hente deg mat på kjøkkenet, kan den ligge der et sted? Bak en krukke eller kaffemaskinen? 

Anonymkode: 52e9b...c99

Spennende at vi begge nevnte kaffemaskin / trakter rett etter hverandre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er veldig typisk at man leter etter ting der man pleier å ha de. Leter jeg etter bil nøkkelen, så gjør jeg jo dette i gangen. Men de gangene jeg har rotet den bort, så ligger den på et ulogisk sted. Om det første du gjorde var å hente deg mat på kjøkkenet, kan den ligge der et sted? Bak en krukke eller kaffemaskinen? 

Det er sant. Men jeg mener at jeg satt i fra meg veska nede i kjellerstua før jeg gikk opp, og hadde jeg hatt nøkkelen i hånda da, så er det rart jeg ikke ville lagt de på plassen sin, som jeg passerer på tur til kjøkkenet. Har sett over kjøkkenet også, men kanskje jeg finner de når jeg begynner med julevasken inni skapene 😅 

håpløst hvor noe bare kan bli borte..

ts

Anonymkode: 916d9...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

År og dag siden jeg drev å utforsket intuisjonen min, så ta absolutt alt med en klype salt. Var jeg som nevnte eske. Får opp halvlangt lyst hår, krøller, sang "tralalala", en slags eske som enten er rosa i fargen eller har noe rosa oppi seg. 

Får også opp mange farger, usikker på hva det er. Minner enten om en blomst med mange farger, rosemalingaktig, sånn malt bilde med pouring-teknikk, eller noe anet me mye farger. Får også opp kaffetrakter og kaffefilter.

Halvlangt, lyst hår med krøller høres ut som datteren min, eller barbie dukkene som ligger på boden. Skal fortsette ryddingen der, kanskje nøklene dukker opp :) 

er såpass desperat at jeg har spurt høyt om ikke husnissene kan komme frem med den 😅 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Halvlangt, lyst hår med krøller høres ut som datteren min, eller barbie dukkene som ligger på boden. Skal fortsette ryddingen der, kanskje nøklene dukker opp :) 

er såpass desperat at jeg har spurt høyt om ikke husnissene kan komme frem med den 😅 

Jeg fikk det lyse håret opp på noe som minner om en slank,  voksen dame. Så tipper det er mer barbierelatert dersom dattera du sikter til er et barn. Men som sagt, kan vær jeg bare lot tankene assosiere fritt😅Hadde god intuisjon for lenge siden, men pr i dag tipper jeg det er 0,0000000001% sjangs for at noe av det jeg får opp stemmer😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...