Gå til innhold

Noen klarsynte her? Mistet bilnøkkel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistet bilnøkkelen for en tid tilbake, så håper noen kan hjelpe meg å finne den.

Det jeg vet er at jeg hadde den i hånden når jeg kom kjørende hjem, for jeg åpnet garasjeporten fra bilen (gjør alltid det). Og trolig hadde jeg den i hånden på tur inn i huset, og siden har jeg ikke sett den. Har lett og endevendt i alle rom jeg oppholdt meg den kvelden jeg mistet nøkkelen, uten hell. 

Anonymkode: 916d9...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjekket jakken jeg hadde på meg den kvelden, og veska og strikkeposen som lå i veska. Var ikke der. Har også sjekket bilen, og den var ikke der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du letet godt nok i bilen? Under og mellom setene?

Eller under/bak kommoden/møbelet i gangen?

Anonymkode: 2ea0b...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å starte bilen og da kom det opp «finner ikke nøkkel» på displayet, så god indikasjon på at nøkkel ikke er i bilen :)  nytt møbel i gangen etter jeg mistet nøkkelen, så her helt sikker på at den ikke er der. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du noen eske den kan ha falt oppi?

Anonymkode: 5f2bb...24c

Tja, holder på å rydde på en bod og der har vi noen esker.. Men husker ikke om jeg var inne på den boden den kvelden jeg kom hjem.. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i nærheten av ved? Elle noe tre greier jeg ikke får helt tak på ? 

Anonymkode: badeb...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du vært i nærheten av ved? Elle noe tre greier jeg ikke får helt tak på ? 

Jeg satt i kjellerstua hele kvelden etter jeg kom hjem, og da fyrte jeg i peisen

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser den inni ei lomme, dyp lomme eller hull i lommen. 

Anonymkode: 3cd54...619

Jeg har sjekket veska og jakken jeg brukte, og den ligger ikke der, og fant heller ikke hull i foret :)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva var det første du gjorde da du kom hjem den dagen?

Anonymkode: 52e9b...c99

Hentet jeg mat/drikke og satt meg i kjellerstua, tror jeg.. Begynner å bli en stund siden 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg satt i kjellerstua hele kvelden etter jeg kom hjem, og da fyrte jeg i peisen

ts

Se rundt der, eller der du hentet veden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

År og dag siden jeg drev å utforsket intuisjonen min, så ta absolutt alt med en klype salt. Var jeg som nevnte eske. Får opp halvlangt lyst hår, krøller, sang "tralalala", en slags eske som enten er rosa i fargen eller har noe rosa oppi seg. 

Får også opp mange farger, usikker på hva det er. Minner enten om en blomst med mange farger, rosemalingaktig, sånn malt bilde med pouring-teknikk, eller noe anet me mye farger. Får også opp kaffetrakter og kaffefilter.

Anonymkode: 5f2bb...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hentet jeg mat/drikke og satt meg i kjellerstua, tror jeg.. Begynner å bli en stund siden 

ts

Det er veldig typisk at man leter etter ting der man pleier å ha de. Leter jeg etter bil nøkkelen, så gjør jeg jo dette i gangen. Men de gangene jeg har rotet den bort, så ligger den på et ulogisk sted. Om det første du gjorde var å hente deg mat på kjøkkenet, kan den ligge der et sted? Bak en krukke eller kaffemaskinen? 

Anonymkode: 52e9b...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...