AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 jeg hadde et Sannhetens øyeblikk. jeg utfordret Gud tidligere i kveld, var eplekjekk og sa og tenkte høyt "hvis du er så allmektig, vis meg livet"! Jeg fikk en sanseopplevlese jeg aldri har opplevd før. Ubeskrivelig varme, allvitenhet i noen sekunder, jeg visste og kunne ALT! og da mener jeg ALT! Jeg så ALT uten å se det fysisk, hvis dere forstår. Planeter, baner, måner, fysikken som GUD har skapt, har alltid vært ateist og nektet. Jeg ble nesten slått i bakken av dimensjonene. Jeg var allvitende og visste jeg sjelemessig var "hjemme." Det som kanskje overrasket meg mest var roen jeg fikk, hvor mye innsikt jeg nå har, og hvor uvitende mennesker egentlig er. Gud er i deg, men du blokkerer hvis du ikke er søkende. Jeg ble tatt helt på sengen altså. For en kraft jeg fikk oppleve! Jeg møtte opp med eplekjekkhet og selvsikkerhet og ble slått i bakken, men ikke på en slik måte at jeg ble ydmyket, men som en audiens der jeg følte meg elsket og nå opplyst. Dette var mest som en slags sniktitt, da. det varte i kanskje et halvt minutt eller noe slikt, selv om Tid ikke egentlgi er relevant for Gud. Anonymkode: 80c01...bda 4 4 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Så heldig du er! Men i bibelen står det flere ganger at man ikke skal utfordre gud som jeg har lest,det er arrogant oppførsel, gud skal ikke måtte bevise noe som helst for oss vi skylder han drt å stole på han. Annbefaler deg å søke disse versa opp. Du var kanskje heldig denne gangen men burde ikke gjør det flere ganger! Kanskje gud ville vise deg kraften sånn at du ikke gjør det igjen. Det i seg selv er ydmykende men det er bare bra🥰 Anonymkode: 9d2d2...81a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): jeg hadde et Sannhetens øyeblikk. jeg utfordret Gud tidligere i kveld, var eplekjekk og sa og tenkte høyt "hvis du er så allmektig, vis meg livet"! Jeg fikk en sanseopplevlese jeg aldri har opplevd før. Ubeskrivelig varme, allvitenhet i noen sekunder, jeg visste og kunne ALT! og da mener jeg ALT! Jeg så ALT uten å se det fysisk, hvis dere forstår. Planeter, baner, måner, fysikken som GUD har skapt, har alltid vært ateist og nektet. Jeg ble nesten slått i bakken av dimensjonene. Jeg var allvitende og visste jeg sjelemessig var "hjemme." Det som kanskje overrasket meg mest var roen jeg fikk, hvor mye innsikt jeg nå har, og hvor uvitende mennesker egentlig er. Gud er i deg, men du blokkerer hvis du ikke er søkende. Jeg ble tatt helt på sengen altså. For en kraft jeg fikk oppleve! Jeg møtte opp med eplekjekkhet og selvsikkerhet og ble slått i bakken, men ikke på en slik måte at jeg ble ydmyket, men som en audiens der jeg følte meg elsket og nå opplyst. Dette var mest som en slags sniktitt, da. det varte i kanskje et halvt minutt eller noe slikt, selv om Tid ikke egentlgi er relevant for Gud. Anonymkode: 80c01...bda Jeg var forbanna, fortvilet og knekt. Jeg ønsket å hjelpe min bestemor. Jeg skrek til vår allmektige: Hvorfor er jeg her? Og hva er meningen med livet? Og hva kan jeg gjøre? Jeg rettet knytteneven mot himmelen. Jeg gikk rett i bakken, ble slått ned, følte at jeg ble holdt fast av en gigantisk hånd. Og fikk kjenne all verdens lidelse strømme gjennom meg i bilder og følelser, hørte et øredøvende gigantisk brøl av smerte, uten å kunne unnslippe, og deretter fikk jeg se lys og føle en så stor kjærlighet så tårene trillet ukontrollert. Hele greia pågikk kanskje i et par minutter, 10 minutter max. Jeg mistet tiden. Jeg vet ikke. Neste gang jeg traff bestemor, så spurte hun meg om hva jeg trodde om Gud. Hun var troende hele livet, men begynte å stille spørsmål om eksistensen, det nærmet seg hennes siste tid her. Hun var sykepleier, og holdt mange i hendene når de åndet ut. Noen smilte fredelig, og andre gikk ut med en skrekkens grimase. Jeg svarte at han var overalt, og bad henne ikke tvile, men fortsett å tro. Vi er her for å bekjempe lidelsen, og jobbe for kjærlighet. Vi må lage lys i vår mørke verden. Jeg prøver, feiler, og prøver, feiler igjen, men prøver igjen og igjen å gjøre det som er rett. I kjærlighetens navn. Jobbe med mine holdninger og min forståelse. Jeg vet hvorfor jeg er her. Og min kamp er hard. Men jeg er ikke redd. Jeg tror. 🕯 Anonymkode: 9f547...11b 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så heldig du er! Men i bibelen står det flere ganger at man ikke skal utfordre gud som jeg har lest,det er arrogant oppførsel, gud skal ikke måtte bevise noe som helst for oss vi skylder han drt å stole på han. Annbefaler deg å søke disse versa opp. Du var kanskje heldig denne gangen men burde ikke gjør det flere ganger! Kanskje gud ville vise deg kraften sånn at du ikke gjør det igjen. Det i seg selv er ydmykende men det er bare bra🥰 Anonymkode: 9d2d2...81a Jeg gjør det ikke en gang til🕯 Anonymkode: 9f547...11b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg var forbanna, fortvilet og knekt. Jeg ønsket å hjelpe min bestemor. Jeg skrek til vår allmektige: Hvorfor er jeg her? Og hva er meningen med livet? Og hva kan jeg gjøre? Jeg rettet knytteneven mot himmelen. Jeg gikk rett i bakken, ble slått ned, følte at jeg ble holdt fast av en gigantisk hånd. Og fikk kjenne all verdens lidelse strømme gjennom meg i bilder og følelser, hørte et øredøvende gigantisk brøl av smerte, uten å kunne unnslippe, og deretter fikk jeg se lys og føle en så stor kjærlighet så tårene trillet ukontrollert. Hele greia pågikk kanskje i et par minutter, 10 minutter max. Jeg mistet tiden. Jeg vet ikke. Neste gang jeg traff bestemor, så spurte hun meg om hva jeg trodde om Gud. Hun var troende hele livet, men begynte å stille spørsmål om eksistensen, det nærmet seg hennes siste tid her. Hun var sykepleier, og holdt mange i hendene når de åndet ut. Noen smilte fredelig, og andre gikk ut med en skrekkens grimase. Jeg svarte at han var overalt, og bad henne ikke tvile, men fortsett å tro. Vi er her for å bekjempe lidelsen, og jobbe for kjærlighet. Vi må lage lys i vår mørke verden. Jeg prøver, feiler, og prøver, feiler igjen, men prøver igjen og igjen å gjøre det som er rett. I kjærlighetens navn. Jobbe med mine holdninger og min forståelse. Jeg vet hvorfor jeg er her. Og min kamp er hard. Men jeg er ikke redd. Jeg tror. 🕯 Anonymkode: 9f547...11b Wow, for en nydelig opplevelse! Sitter med tårer i øynene nå. Tusen takk for at du delte. ❤️ Anonymkode: 64dab...a15 1 3 1
Conall Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var forbanna, fortvilet og knekt. Jeg ønsket å hjelpe min bestemor. Jeg skrek til vår allmektige: Hvorfor er jeg her? Og hva er meningen med livet? Og hva kan jeg gjøre? Jeg rettet knytteneven mot himmelen. Jeg gikk rett i bakken, ble slått ned, følte at jeg ble holdt fast av en gigantisk hånd. Og fikk kjenne all verdens lidelse strømme gjennom meg i bilder og følelser, hørte et øredøvende gigantisk brøl av smerte, uten å kunne unnslippe, og deretter fikk jeg se lys og føle en så stor kjærlighet så tårene trillet ukontrollert. Hele greia pågikk kanskje i et par minutter, 10 minutter max. Jeg mistet tiden. Jeg vet ikke. Neste gang jeg traff bestemor, så spurte hun meg om hva jeg trodde om Gud. Hun var troende hele livet, men begynte å stille spørsmål om eksistensen, det nærmet seg hennes siste tid her. Hun var sykepleier, og holdt mange i hendene når de åndet ut. Noen smilte fredelig, og andre gikk ut med en skrekkens grimase. Jeg svarte at han var overalt, og bad henne ikke tvile, men fortsett å tro. Vi er her for å bekjempe lidelsen, og jobbe for kjærlighet. Vi må lage lys i vår mørke verden. Jeg prøver, feiler, og prøver, feiler igjen, men prøver igjen og igjen å gjøre det som er rett. I kjærlighetens navn. Jobbe med mine holdninger og min forståelse. Jeg vet hvorfor jeg er her. Og min kamp er hard. Men jeg er ikke redd. Jeg tror. 🕯 Anonymkode: 9f547...11b Wow så sykt 😮
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Wow, for en nydelig opplevelse! Sitter med tårer i øynene nå. Tusen takk for at du delte. ❤️ Anonymkode: 64dab...a15 ❤🕯❤ Anonymkode: 9f547...11b
Conal Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Gud er den Største, all pris til den Vakreste, den Gode! Allahu Akbar, la illaha illa Allah! Gud er den Største, og det finnes ingen gud en Gud, den Allmektige, den Største, den ufattelige Store!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Skrevet 31. oktober 2022 Conal skrev (2 timer siden): Gud er den Største, all pris til den Vakreste, den Gode! Allahu Akbar, la illaha illa Allah! Gud er den Største, og det finnes ingen gud en Gud, den Allmektige, den Største, den ufattelige Store! Vår allmektige er større enn religion og forestillinger. Vi tror på den samme kilden. 🕯 "Religion er menneskers forhold til noe som de anser for å være hellig, absolutt, åndelig eller guddommelig. Det er vanskelig å gi én allmenngyldig definisjon på religion fordi religioner kan være veldig forskjellige og omfatte ulike religiøse forestillinger. En vanlig definisjon er at religion er troen på guddommelige eller overnaturlige vesener, som guder, engler, demoner eller hellige dyr. I tillegg preges religioner gjerne av at den troende mener å kunne kommunisere med slike overnaturlige vesener. Dette kan skje i form av bønn, offer eller andre rituelle handlinger. Religion er altså for det første et menneskelig fellesskap, en sosial institusjon, for eksempel en kirke, sekt, stamme eller etnisk gruppe. Dette fellesskapet praktiserer et sett med rituelle handlinger og skikker. Den andre dimensjonen ved religion er tro og personlige følelser. " https://snl.no/religion Anonymkode: 9f547...11b 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg hadde et Sannhetens øyeblikk. jeg utfordret Gud tidligere i kveld, var eplekjekk og sa og tenkte høyt "hvis du er så allmektig, vis meg livet"! Jeg fikk en sanseopplevlese jeg aldri har opplevd før. Ubeskrivelig varme, allvitenhet i noen sekunder, jeg visste og kunne ALT! og da mener jeg ALT! Jeg så ALT uten å se det fysisk, hvis dere forstår. Planeter, baner, måner, fysikken som GUD har skapt, har alltid vært ateist og nektet. Jeg ble nesten slått i bakken av dimensjonene. Jeg var allvitende og visste jeg sjelemessig var "hjemme." Det som kanskje overrasket meg mest var roen jeg fikk, hvor mye innsikt jeg nå har, og hvor uvitende mennesker egentlig er. Gud er i deg, men du blokkerer hvis du ikke er søkende. Jeg ble tatt helt på sengen altså. For en kraft jeg fikk oppleve! Jeg møtte opp med eplekjekkhet og selvsikkerhet og ble slått i bakken, men ikke på en slik måte at jeg ble ydmyket, men som en audiens der jeg følte meg elsket og nå opplyst. Dette var mest som en slags sniktitt, da. det varte i kanskje et halvt minutt eller noe slikt, selv om Tid ikke egentlgi er relevant for Gud. Anonymkode: 80c01...bda Takk for at du starter denne tråden,Ts. ❤🕯❤ Anonymkode: 9f547...11b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #11 Skrevet 31. oktober 2022 Gud er allmektig ja, og han kan åpenbare det utrolige av hans vilje. Er selv kristen og frelst og har opplevd selv mye med den levende allmektige Gud. Anonymkode: 09059...f3b 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Skrevet 31. oktober 2022 Conal skrev (7 timer siden): Gud er den Største, all pris til den Vakreste, den Gode! Allahu Akbar, la illaha illa Allah! Gud er den Største, og det finnes ingen gud en Gud, den Allmektige, den Største, den ufattelige Store! Gud, jesus kristus, den eneste og ene den sanne og den eneste gode og rettferdige. Jeg ber for at denne personen skal åpne hjertet sitt for jesus kristus ånd og øynene for sannheten i jesus kristus navn amen!♥️ Anonymkode: 9d2d2...81a 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gud, jesus kristus, den eneste og ene den sanne og den eneste gode og rettferdige. Jeg ber for at denne personen skal åpne hjertet sitt for jesus kristus ånd og øynene for sannheten i jesus kristus navn amen!♥️ Anonymkode: 9d2d2...81a AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vår allmektige er større enn religion og forestillinger. Vi tror på den samme kilden. 🕯 "Religion er menneskers forhold til noe som de anser for å være hellig, absolutt, åndelig eller guddommelig. Det er vanskelig å gi én allmenngyldig definisjon på religion fordi religioner kan være veldig forskjellige og omfatte ulike religiøse forestillinger. En vanlig definisjon er at religion er troen på guddommelige eller overnaturlige vesener, som guder, engler, demoner eller hellige dyr. I tillegg preges religioner gjerne av at den troende mener å kunne kommunisere med slike overnaturlige vesener. Dette kan skje i form av bønn, offer eller andre rituelle handlinger. Religion er altså for det første et menneskelig fellesskap, en sosial institusjon, for eksempel en kirke, sekt, stamme eller etnisk gruppe. Dette fellesskapet praktiserer et sett med rituelle handlinger og skikker. Den andre dimensjonen ved religion er tro og personlige følelser. " https://snl.no/religion Anonymkode: 9f547...11b Allahu Akbar, la illaha illa Allah! Oversettes til: Gud er stor, det er ingen gud for Gud! ❤🕯❤ Velsigne dere begge🕯 Anonymkode: 9f547...11b
Conal Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vår allmektige er større enn religion og forestillinger. Vi tror på den samme kilden. 🕯 "Religion er menneskers forhold til noe som de anser for å være hellig, absolutt, åndelig eller guddommelig. Det er vanskelig å gi én allmenngyldig definisjon på religion fordi religioner kan være veldig forskjellige og omfatte ulike religiøse forestillinger. En vanlig definisjon er at religion er troen på guddommelige eller overnaturlige vesener, som guder, engler, demoner eller hellige dyr. I tillegg preges religioner gjerne av at den troende mener å kunne kommunisere med slike overnaturlige vesener. Dette kan skje i form av bønn, offer eller andre rituelle handlinger. Religion er altså for det første et menneskelig fellesskap, en sosial institusjon, for eksempel en kirke, sekt, stamme eller etnisk gruppe. Dette fellesskapet praktiserer et sett med rituelle handlinger og skikker. Den andre dimensjonen ved religion er tro og personlige følelser. " https://snl.no/religion Anonymkode: 9f547...11b Er ikke sikker på om religion er Gud-sendt eller ikke. Men jeg skal finne ut av det snart. Religion kan muligens være Sannheten.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 Conal skrev (3 minutter siden): Er ikke sikker på om religion er Gud-sendt eller ikke. Men jeg skal finne ut av det snart. Religion kan muligens være Sannheten. Religion er lover, regler, ritualer, som varierer fra religion til religion. Mennesket bruker det for å kontrollere massene, og det samler, og lager splittelse som bidrar til hat og krig. Felles for alle religioner er at de tror på vår allmektige og at deres religion er den riktige. 🕯 Anonymkode: 9f547...11b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 Bless you for å dele 🙏🏻 Måtte Gud åpenbare seg for deg mer og mer 🙏🏻 Anonymkode: ee283...127 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #17 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bless you for å dele 🙏🏻 Måtte Gud åpenbare seg for deg mer og mer 🙏🏻 Anonymkode: ee283...127 Velsigne deg også. Takk for at du viser din kjærlighet. ❤🕯❤ Anonymkode: 9f547...11b
Baktus2024 Skrevet 31. oktober 2022 #18 Skrevet 31. oktober 2022 Hvor stort er verdensrommet ? Hvor ender det ? Er rommet firkantet , rundt eller flatt ? Hvor lang tid vil det ta å komme seg ut av verdensrommet?? Umulig å forestille seg. Like umulig som at profetene gikk opp på en sky og ble fraktet opp til himmelen , hvor den nå skulle være ? Nå er jeg sikker på at det er en annen dimensjon av et slag , som ikke er skapt av mennesker..som gjør at vi kan , føle den ..der feks døde kan være..og det har jeg egentlig tenkt litt på at det disse profetene har kommet løpende ned fra fjellet med av erfaring kan ha vært døde som har kontaktet dem ..og de har tolket det som Gud ..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #19 Skrevet 31. oktober 2022 Baktus skrev (1 minutt siden): Hvor stort er verdensrommet ? Hvor ender det ? Er rommet firkantet , rundt eller flatt ? Hvor lang tid vil det ta å komme seg ut av verdensrommet?? Umulig å forestille seg. Like umulig som at profetene gikk opp på en sky og ble fraktet opp til himmelen , hvor den nå skulle være ? Nå er jeg sikker på at det er en annen dimensjon av et slag , som ikke er skapt av mennesker..som gjør at vi kan , føle den ..der feks døde kan være..og det har jeg egentlig tenkt litt på at det disse profetene har kommet løpende ned fra fjellet med av erfaring kan ha vært døde som har kontaktet dem ..og de har tolket det som Gud .. Alle spørsmål du har, vil du få svar på når du dør Anonymkode: ee283...127 1
Baktus2024 Skrevet 31. oktober 2022 #20 Skrevet 31. oktober 2022 Det er ikke noe nytt fenomen..jødene vet at det er en slik dimensjon , men det er ikke lov å ha kontakt , det samme med kristendommen..hinduistene har vel egentlig ikke et slikt forbud og lever sammen med åndene..islam vet jeg ikke , der kommer vel begrepet satan inn i bilde ..noe som forstyrrer kontakten med Gud ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå