AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hvilke type håndsåpe av den mer fancy typen har du prøvd, og hvilke synes du er verd pengene? Noen favorittduft? Favorittmerke? Jeg har testet noen av de typiske som Savon de marseille, Meraki, LA.bruket og Aěsop, men ikke typer som Byredo, Jo Malone o.l. Siden jeg sjelden er i den typen butikker som selger slikt ville det vært kjekt med tips til dufter mange liker. (og ja, billigsåpe funker bra og det bruker vi også, men nå ser jeg etter en skikkelig deilig duft til gjestebadet) Anonymkode: 7ae60...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg liker Meraki sin linen dew, god lukt og flasken passer fint på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 31. oktober 2022 #3 Del Skrevet 31. oktober 2022 Asså, jeg elsker fortsatt Aesop jeg. Ingen har vært bedre enn den hittil, men Humdakin (Peony) har store påfyll poser og DET er jo gøy. Syns Aesop lukter skikkelig digg, kjempefin å se på såklart, god størrelse, og for meg med sensitive hender så er den overraskende nok ikke triggende (eksem). Nummer to må nok være Skandinavisk sin FJORD (elsker også duften av Lempi, men har bare prøvd Fjord av såpevariantene), også Humdakin som nummer tre. Men jeg har noen på listen selv som jeg skal prøve etterhvert, så gleder meg til å følge tråden. Blant annet: OUAI sin håndsåpe (ser SÅ lekker ut, og jeg likte godt shampooen), Byredo Tulipmania, Byredo Suede. Korres sin ser også grei ut. Jeg liker å fylle opp med Klar håndsåpe når luksussåpen er tom, så dette er jo fint å ønske seg i julegave for eksempel. En ting som blir brukt og som man trenger en form for (såpe) uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 Michel Design Works! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå