AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Har ei venninne som alltid sier ja til å være med på ting når jeg spør, og når dagen kommer så får jeg enten ikke beskjed om at hun ikke kommer (enda jeg ber om beskjed noen dager i forveien, spør alltid lenge før så man har mulighet til å si nei!), eller så sier hun ingenting i det hele tatt. Vi pleide også å trene sammen og nå spør hun meg aldri om det lenger heller. Hun har egentlig nesten bare fordufta. I går var det Halloweenfest hun sa ja til å være med på, jeg fikk ikke beskjed om at hun ikke kom, og så at hun var på en annen fest. Igjen, dette var noe hun sa ja til for lenge siden, og noe jeg ikke fikk beskjed om. Er det i det hele tatt vits å ta opp, eller skal jeg bare fordufte tilbake? Erfaringer? Tips? Anonymkode: 7f95a...749
Diry72 Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Du kan alltids ta det opp, men da får du si det på en fin måte. Det beste er å bare droppe kontakten med henne, og avvente å se om hun kontakter deg. Hater liksom venner der bare den ene parten bidrar. Er litt som kjærester, ikke gi de mere oppmerksomhet enn det som er nødvendig, med mindre det går begge veier. 1
Hvorfor? Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Hvordan har hun det for tiden? Går hun gjennom en vanskelig periode? 1
Anononyma Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Høres ut som det er et vennskap fra din side og kanskje mer bekjentskap fra hennes? Hadde dette dreid seg om en date ville jeg sagt «he’s just not that into you». La vær å kontakte og invitere henne og se om hun evt ønsker å ta kontakt selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Hvorfor? skrev (2 timer siden): Hvordan har hun det for tiden? Går hun gjennom en vanskelig periode? Hun sier isåfall ikke noe om det. Men det har vært sånn siden hun fikk seg ny kjæreste. Jeg var vel god å ha da hun gikk gjennom et brudd og så var jeg ikke viktig mer. Anononyma skrev (2 timer siden): Høres ut som det er et vennskap fra din side og kanskje mer bekjentskap fra hennes? Hadde dette dreid seg om en date ville jeg sagt «he’s just not that into you». La vær å kontakte og invitere henne og se om hun evt ønsker å ta kontakt selv. Jepp, har ikke snakket på et par dager fordi jeg ikke har tatt kontakt, så der fikk jeg jo se selv. Anonymkode: 7f95a...749
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Syns du kan ta opp med hun at det var dårlig at hun dro på en annen fest uten å si fra når dere hadde avtalt å møtes på din fest. Du kan også si at du har lagt merke til at det skjer ofte at hun avlyser og spør om hvorfor. Kan hende hun har angst eller kan hende hun er egoistisk så vær åpen når du spør henne Anonymkode: 7833d...a70 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hun sier isåfall ikke noe om det. Men det har vært sånn siden hun fikk seg ny kjæreste. Jeg var vel god å ha da hun gikk gjennom et brudd og så var jeg ikke viktig mer. Jepp, har ikke snakket på et par dager fordi jeg ikke har tatt kontakt, så der fikk jeg jo se selv. Anonymkode: 7f95a...749 Et par dager? Det er da ingenting, hvis du forventer at man skal ha kontakt daglig eller annenhver dag for den saks skyld så forstår jeg godt at hun trekker seg unna. Hadde blitt gal av sånt mas. Anonymkode: c2a43...cd3 2
Romilo Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et par dager? Det er da ingenting, hvis du forventer at man skal ha kontakt daglig eller annenhver dag for den saks skyld så forstår jeg godt at hun trekker seg unna. Hadde blitt gal av sånt mas. Anonymkode: c2a43...cd3 Alle vennskap er forskjellige, jeg prater med de fleste mine venner daglig. Merkelig kommentar, du vet jo ikke hvordan dynamikken i vennskapet deres er. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Et par dager? Det er da ingenting, hvis du forventer at man skal ha kontakt daglig eller annenhver dag for den saks skyld så forstår jeg godt at hun trekker seg unna. Hadde blitt gal av sånt mas. Anonymkode: c2a43...cd3 Vi har hatt kontakt hver eneste dag i over et år, ikke noe unormalt for oss. Selv om dine vennskap ikke funker sånn? Haha Anonymkode: 7f95a...749
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Det virker som hun gohster, og sikkert pga kjæreste. Det er skikkelig dårlig gjort å ikke si ifra, så hvis det er viktig for deg å si ifra kan du gjøre det, men hvis ikke kan det godt være det er greit å fade dette vennskapet nå, så kan det tas opp igjen når dere kommer et stykke videre i livet uten at det er for mye grums der. Men da kan hun bare få sjansen om hun sier ifra om hun ikke kommer. Anonymkode: e4943...9f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå