AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Er det noen som kjenner til at lystløgnere går i terapi og slutter å lyve? Det er altså snakk om en person som kan lyve om mer eller mindre alt. Store og små ting, men felles er nok at personen vil unngå ubehageligheter. Og da gjelder det alt fra bitte små til større ubehageligheter. Jeg har ingen tro på at personen klarer å slutte med dette på egen hånd, men er usikker på om det kan være mulig med profesjonell hjelp. Anonymkode: 58176...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Jeg tviler på at et slikt karaktertrekk ved en person kan "behandles". Tviler sterkt! Jeg var i et fem måneder langt kjæresteforhold med en lystløgner en gang, og han innrømmet for meg at "JA, jeg juger mye, og jeg gjør det fordi jeg vil fremstå bedre, som sånn eller sånn". Han løy om absolutt alt, ingenting som datt ut av munnen hans kunne man ta for god fisk, fant jeg ut... etter hvert. Fy flate altså. Er det noe jeg skammer meg over så er det å ha vært i det forholdet der i så lenge som fem måneder! Har aldri vært så flau over noe i hele mitt liv. Han var ikke noen superkjekkas heller, normalt utseende, så det var ikke noe sånt som gjorde at jeg ble værende så lenge. Endret 30. oktober 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå